utorak, 7. veljače 2012.

Day 9: Rainbow nails

Za ovaj dan sam imala puno ideja i nakraju sam se odlučila za najjedostavniju verziju. Nekako nisam bila razpoložena za kompliciraniju manikuru pa je ispalo ovo. 



Kasnije mi palo na pamet da u Essence Circus confetti top coatu-u ima svih duginih boja pa sam stavila jedan sloj preko svih noktiju i dobila totalni kič.



Zadnja dva dana su mi baš nekako bez veze pa jedva čekam krenut dalje na gradient.. pa onda polka dot pa prugice…


Broj komentara: 14 :

  1. Ovako bi izgledao i moy rainbow dan :D, isto ne bi crtkarala dugu na noktima :D Super je, samo što bi umjesto ovog žutog i breskvastog stavila neke jače boje (jači žuti i narančasti) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nije ovo breskvasti, više je nježno rozi, ali slikala sam navečer pod lampom pa je ispao tako nekako isprano. A narančasti sam htjela izbjeći pod svaku cijenu :D

      Izbriši
  2. super izgleda, ovi gabriniji su totalno dobrih boja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Gabriniji su novo otkriće i već sam zaljubljena u njih. Imaju super boja i tako se divno mažu.

      Izbriši
  3. Gabrini summer kolekcija je odlicna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odma sam se tebe sjetila, POMAGAJ!!! Nokti su mi grozni nikad nisu bili gori,listaju se valjda od ove zime,onda ih ispoliram i napravim jos gore istanje se. Sta tebi pomaze u vezi ovog, nesto sto bi mogla naci u nasim radnjama. Hvalaaa

      Izbriši
    2. @S.Art slažem se, ne znam koja boja mi ljepša od koje. :D

      @Anonimno ne znam šta bi ti pametno rekla jer su i ove zime moji nokti i kožica u koma stanju. Nikad nisu bili u gorem. Em pucaju, em se listaju, em mi je kožica non stop suha. Ja sam si kupila u Dm-u Eveline 8 u 1 i mažem s njim umjesto baznog laka, ali ne vidim nekog pretjeranog učinka dok se neke cure kunu u njegovo savršeno djelovanje pa možda da probaš s tim, možda tebi pomogne kad već meni nije. Definitivno su mi nokti bili najbolji kad sam koristila Sally Hansen Miracle Nail Growth, tad su rasli ko blesavi i bili su čvrsti i nisu se ni listali. Čim dođem do neke love morat ću si opet to naručit. Najbolji lak za jačanje noktiju koji sam ja probala.

      Izbriši
  4. Moj prvi Rainbow je bio u 12-stom mjesecu,kad sam nećakinji dala u ruke svoje nokte da mi nalakira :DDD

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj prvi Rainbow je bio u 12-stom mjesecu kad sam nećakinji dala nokte u njenje ruke da mi nalakira :DD

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno <3
    Dee, nosi isto rainbow noktiće, krasno <3

    Girly

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...