ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Day 22: Inspired by a song

Teška tema, jako teška. Kemijala sam i kemijala, prvo sam nešto drugo imala na umu, a onda mi je ovo palo na pamet i napravila sam totalni fail od manikure. Mislim da nikad nešto gore od ovoga nisam napravila. Znala sam da će od 21-og dana početi problemi i eto njih. Ne može kod mene ništa bez problema…


Iako ne slušam Nicki Minaj fora mi je kao osoba i taj njen šašavi i šareni stil pa mi je ona bila inspiracija za ovu manikuru tj. njena obleka iz spota za pjesmu Super Bass. 


Bilo bi bolje da sam na bijeloj podlozi radila rozi žirafa uzorak, ali nemam neki dobro pigmentirani rozi lak, pa sam onda radila obrnuto. Bijelo na rozom. S uzorkom hrpa problema i eto faila.


Ako i preostali dani ovog izazova budu ovako teški (a nadam se da neće) pojest ću si nokte od muke. Sutra manikura inspirirana filmom pa držite mi palčeve i na rukama i na nogama. Od viška glava ne boli.


Broj komentara: 9 :

  1. zašto fail? meni se baš sviđa ideja :) probat ću ovako nešto samo u nekim drugim bojama..i da, baš me zanima manikura inspirirana filmom..jedva čekam vidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije mi fail, očekivala sam neki užas kad si rekla fail, alo ovo je dobro. Da. bilo bi štosnije da si radial rozi uzorak na bijelom laku, ali dobro je.

    OdgovoriIzbriši
  3. odlično izgleda! a kak si to zapravo radila? to je pečat? ovak na oko mi izgleda da nije crackle u pitanju...

    OdgovoriIzbriši
  4. uuu ta manikura sa žutim half moonima.uuuu

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne bih rekla da je fail, iako se meni ne sviđa ta manikura, ali dobro ti je ispala, doista.

    OdgovoriIzbriši
  6. nikako fail!odlicno je ispalo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Možeš mi reć koji je naziv tog rozog Essencea, ne prepoznajem ga, a predivan je!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...