ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Day 8: Metallic nails

Eh… ovdje nisam imala pojma što ću stavit na nokte. Imala sam u planu jedan Essence lak koji sam kupila davnih dana, ali ga još nisam nosila samo on je više foil nego metallic finisha. I onda kopam i kopam i naletim na ovaj Bipin Nr.8 Green changer koji je kao dupe za Chanel Peridot. Chanel naravno nemam, ali mi po slikama izgledaju dosta blizu.


Teško je naći totalni dupe za bilo koji Chanel lak, pogotovo neke jeftinije verzije, ali ovaj je dovoljno blizu da ne želim Peridot s obzirom da još nisam sigurna da li mi se sviđa ili ne. Ovdje vaga u meni totalno dolazi do izražaja.


Izgleda fora, lagano se maže i da nisam pokušavala ispraviti crte koje četkica ostavlja jedan sloj bi bio dovoljan. Malo sam bila ljuta zbog tih crtica od četkice i onda sam išla guglati Peridot i skužila sam da cure govore da i on ostavlja te crte. Koliko god htjela naći neke zamjerke ovom laku u usporedbi sa Peridotom ne mogu, našla sam samo jednu vrlinu, a to je da košta samo 15kn. Chanel… nemam pojma, ali puno više.


Broj komentara: 5 :

  1. fora je, ali meni Peridot i nije nesto, ja bi radi Graphite, a naravno jos nisam vidjela dobar dupe njega :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Meni je Peridot fora, onako neobičan lak, ali Graphite mi se baš i ne sviđa. Preobičan mi je.

      Izbriši
  2. Super je boja, izgleda kao krila nekog kukca. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. meni su ti lakovi odlicni za pecatiranje, sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...