subota, 11. veljače 2012.

Day 13: Animal print

Sigurno već znate da ja nisam neka ljubiteljica životinjskih uzoraka, od svih jedino zebru volim i tako nije bilo druge opcije za današnju manikuru osim zebre. Ono što me mučilo je kombinacija boja. Prvo sam htjela plavo crnu, ali prošla manikura je bila plava sa crnim detaljima pa sam od toga odustala. Onda sam htjela ljubičasto crnu, ali sam se sjetila da sam davno kupila Essence srebrni lak za pečatiranje i da ga još nisam probala i tako izbacim crnu, dodam srebrnu i dođem do konačnog rezultata.


U podlozi je Gabrini Summer Edition M110 i mislim da ne trebam ništa posebno više govoriti o Gabrini lakovima, oduševljena sam totalno. I aplikacijom i kvalitetom i cijenom i svime. Lak za pečatiranje kao što sam već rekla je Essence Stamp me! Silver i to je to.


Broj komentara: 14 :

  1. wow oduševio me ovaj ljubičasti gabrini! gdje ih se može kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Na netu ga možeš kupiti ovdje: http://www.diva-kozmetika.com/
      Ako negdje drugdje ima ne znam.

      Izbriši
    2. Ako si iz Zagreba, imaš Gabrini lakove na Črnomercu, kako je stanica, odmah prvi štand na stanici :)

      Odlična je manikura :)

      Izbriši
    3. našla sam Gabrinijevce u jednoj trgovini u Vinkovcima na staroj autobusnoj, koštaju 9 kn :))) ako je tko u blizini!

      Izbriši
    4. U onoj Sve po 10kn (ili tako nešto) trgovini možda? Kod Admirala? :)

      Izbriši
  2. Super izgledaju!...ja se uvijek divim strpljenju i preciznosti koji su sigurno potrebni za ovu umjetnost...ja sam toliko spora kad lakiram nokte samo jednim lakom tako da mi je ovo stvarno znanstvena fantastika!

    http://thebasicss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda bi crno ljubičasta kombinacija bila bolja, no ni ova ne izgleda loše. Onako je decentna baš, ona bi možda bila i malo kričava.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je manikura. Ljubičasti lak je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja mislim da je ova ljubičasto-srebrna kombinacija lepša nego što bi bila ljubičasto-crna, u svakom slučaju je nežnija.. :-)
    Vrlo lepo i efektno! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobro!!!Ova mi je jedna od najboljih *-*

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...