utorak, 28. veljače 2012.

Day 23: Inspired by a movie

Nisam se nikako mogla sjetit niti jednog filma koji bi me inspirirao da napravim manikuru pa sam se sjetila nečeg što je vezano uz film i kod mene niti jedno gledanje filma, bilo doma bilo u kinu ne može proći bez toga; kokice.
 smilies


I tako je nekako bilo logično da kokice završe i na mojim noktima jer gledanje filma bez kokica je totalno bez veze. Nije to to.
smilie


Podloga je crveni dio Essence laka Applause applause, bijele crte su Essence nail art lak sa tankim kistićem, svijetlo žuti lak je Essence Naughty but nice, a tamnije žuti je stari S-he 393. Nije baš savršena izvedba, ali sve u svemu zadovoljna sam ukupnim dojmom ikako mi je muž rekao da to njega podsjeća na jaja na oko, a ne kokice, ali šta on zna.


Broj komentara: 15 :

  1. Predobro izgleda! Crte su ti tako savršeno ravne, sve je predobro! Sve pohvale! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahhaha prebrutalno!!najbolja ideja do sad!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni odgovaraju i jaja na oko ako nema kokica :D Super izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ideja ti je super, nesvakidašnja i lepo si je izvela na tvojim noktima! Kokice, njam, njam...! :-)

    Ha, ha, ha! Imaj malo razumevanja za tvog muža, nije čovek kriv, on živi normalan život! :-)
    Nije lako razumeti nas, mislim nas koje se bavimo ovim "hobijem" i bolesne smo od ove čudne "bolesti" koja je neizlečiva...
    Moja rođaka Mateja sa bloga Rainbows and Blues i ja jedna drugu zovemo "lakoholičarke"...! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a fun mani! The little popcorn bits are so cute! I love it :)

    OdgovoriIzbriši
  6. aaa oriđiđi :D nikad se ovog ne bih sjetila :D

    OdgovoriIzbriši
  7. i mene malo podsjeca na jaja s ketchapom :) ali svejedno te volim !!!! i super si mi... kad ce vise stakalca doci ? : *

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je sad na pamet prvi pao Bubimir i crno bijele prugice! Ali ovo je genijalno! Bogme, ne bih s tobom dijelila porciju kokica u kinu! Tko zna šta bih zagrabila u mraku! :))

    OdgovoriIzbriši
  9. oboavam kokiceeeeee, dobra inspiracija :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super mi je,obožavam kokice ;))

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivna manikura, totalno sam oduševljena!!

    OdgovoriIzbriši
  12. sad ćeš si morat kokice poljevati žumanjkom kad gledaš filmove
    i slatki su skroz
    (ful teško mi ulazi na forum zadnja 2 dana pa opće nemrem komentirat)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...