subota, 4. veljače 2012.

Day 7: Black&white nails

Čim sam našla novu Essence pločicu znala sam što ću raditi za crno bijeli dan. Kao podloga Essence Berlin Story (najdraži crnjak) jedini lak kojeg lakiram u samo jednom sloju i na njega također Essence lak (Stampe me! White) i uzorak malih slatkih šapica.


Jednostavno i decentno, a opet jako efektno. Kao da mi se mali psić koji je umočio šapice u boju prošetao po noktima. Tako mi je žao ovo skinut pa ću možda napravit jedan dan pauze između ovoga i metalik noktiju koji slijede da malo uživam u slatkim malim šapicama.


Broj komentara: 20 :

  1. Iiiii, kako sladko! Noro mi je všeč tale manikura!

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko! I meni bi bilo žao ovo skinuti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobro izgledaju i neodoljivi su! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. preslatki su ovi <3 <3
    koja je to plocica??ja imam onu essence sa 2 vece sapice :S zelim ovakveeee :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      To je neka nova Essence pločica, ali dođe u onom setu sa pečatom i strugalicom.

      Izbriši
    2. haha onda cu morati kupiti novi set :P od viska glava ne boli.. :D

      Izbriši
  5. Preslatko je! Ne mogu da verujem da crni lak prekriva u jednom sloju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ovo je jedini crni lak koji prekriva u jednom sloju a ja ga imam. Imam nekoliko crnih ali ovaj je best off.

      Izbriši
  6. definitivno najbolja manikura :) toliko jednostavna, a toliko posebna :)
    jako mi se sviđa ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the little paw marks! They are so cute :)

    OdgovoriIzbriši
  8. super mi je ovo :) da je obrnuta kombinacija bile bi prigodne sape u snijegu

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti si se baš ozbiljno prihvatila ovog 31-day :)
    Keep up!
    Ovo mi se sviđa jako, ne bih izdržala da imam samo jedan dan na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
  10. nokti su preslatki. imam i ja jednu šablonu za početak ali konadovu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...