četvrtak, 23. veljače 2012.

Day 19: Galaxies

Više je razloga zašto mi je trebalo ovoliko vremena da objavim ovu manikuru, a jedan od njih je taj što je ova manikura totalni fail i htjela sam ju napraviti ponovo, ali nikako da uhvatim vremena. Fail je vjerojatno zato jer su meni te galaxy manikure bez veze pa sam ju onda radila skroz bez volje i ispala je tako kako je ispala.


Ne znam ni sama koje sam sve lakove koristila jer sam spužvala i spužvala i spužvala dok mi nije dosadilo. Na kraju sam dodala nekoliko točkica koje bi kao trebale predstavljati zvijezde u galaksiji, ali mislim da sam s njima samo uprskala stvar. Uglavnom bez veze.

Sljedeći na redu je water marble koji je po meni ispao puuuno bolje od ovoga. Vidjet ćete sutra.


Broj komentara: 11 :

  1. hahahahaha! meni je ovo predivno, nema veze što nije galaxy :))) (čak mi malo baca na onu leptiričastu manikuru, sooou - thumbs up) :D

    OdgovoriIzbriši
  2. pa uopće nije loše! točkice bi mi možda bile prigodnije da su srebrnkasto/ljubičaste, ali i ovako je dobro ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. uuuu, ovo ljubicasto mi se jaaako svidja :)
    manikura mi bas i ne priziva galaksije, ali nekog lijepog kukca da :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...