petak, 24. veljače 2012.

Day 20: Water marble

Malo sam se bojala ovog dana jer mi water marble i ne ide baš, uvijek imam problema sa širenjem laka po površini vode, ali ovaj put je išlo kao od šale. Prvo sam napravila neku ljubičastu kombinaciju, ali mi se nije sviđao rezultat jer je svaki nokat bio drugačiji pa sam išla radit sve ponovo i dobila ovo.


Nije niti ovdje svaki nokat isti, ali je bolje nego što je ono prvo bilo. Čini mi se da ću se još igrat s vodom i lakovima jer mi je baš fora kako mi je ovaj uzorak ispao, a i super je zato jer se može napraviti nekoliko noktiju od jednom.




Broj komentara: 25 :

  1. predobro! ja sam jednom išla to napraviti, al većina lakova mi se nije htjelo raširiti u vodi, već su ostali koncentrirani kao kapljica ili su pali na dno.. svaka čast

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A s kakvom vodom si radila?

      Meni kad je uspjelo prvi puta radila sam sa destiliranom vodom sobne temperature i ovaj put sad isto. I neće mi se ni svi lakovi širiti pa sam prvo probala par kapljica kapnuti da vidim s kojima mogu raditi, a s kojima ne.

      Izbriši
  2. Bas ti je ispalo dobro, inace ne volim crtanje po noktima, ali ovaj marble je prvi koji mi se dopada! Sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo izgleda tako dobro da bi trebala tutorial napraviti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ali daleko sam ja još od WM tutorijala, ovo je tek treći (drugi poslikani) koji je dobro ispao. Trebaš vidjet ovu curu, ona je to usavršila: http://www.youtube.com/user/SimpleLittlePleasues?feature=watch

      Izbriši
  4. Svaka ti cast! Predivan uzorak i savrseno si ocistila kozicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Dobro sam sve zaštitila pa nisam imala puno ni za čistit. :D

      Izbriši
  5. Baš ti je lepo ispalo, sviđa mi se linijasti "dizajn" koji si uspela da napraviš :-)

    Ja sam samo jedno veče eksperimentisala sa water marble manikurom, i to ne na mojim noktima nego na veštačkom noktu zalepljenom za čačkalicu, ali sam imala dosta problema sa kapljicama koje se nisu "širile" po vodi i sa mehurićima koji su se stvarali pa manikura nije baš lepo izgledala...
    To je sve bilo dosta davno, moraću ponovo da pokušam, ali na mojim noktima, i moraću da uložim malo više strpljenja...

    U svakom slučaju, kad vidim ovakve water marble manikure kao što je tvoja dobijem volju da ponovo pokušam! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Meni najbolje ide sa destiliranom vodom za pegle na paru. S običnom vodom ne uspjevam a filtriranu nemam.

      Izbriši
  6. svaka ti čast! super ti je ispalo! meni nikako ne uspijeva taj water marble, sad vidim da ti koristiš destiliranu vodu. možda je u tome tajna, moram isprobati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Probaj, možda i tebi uspije. Destilirana sobne temperature. I probaš onda nekoliko lakova same za sebe, kapneš da vidiš hoće li se širiti ili ne i kad nađeš one koji se šire navali na Wm ;)

      Izbriši
  7. Prvi put čujem za ovu tehniku, nisam neki poznavatelj. No zato me ti informiraš o svemu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, drago mi je da i ja nekoga o nečemu informiram. ;)

      Izbriši
  8. odlicno ti je ispalo, ja sam probala samo jednom i umazala sam ne samo nokte vec i prste do prvog clanka, iako sam bila sve obljepila selotepom :( kozica je upila najvise boje, nokti su bili.. tako.. tako.. sve u svemu, sve sam skidala nakon 3 minute :(( mozda imas vise slika gdje se vidi tocan postupak ??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Nemam slike postupka, ali ovdje možeš vidjet kako to izgleda: http://www.youtube.com/watch?v=EKqdUBq7SXs&feature=channel_video_title

      Baš taj uzorak sam i ja radila samo moj nije ispao tako lijepo kako njeno, ali ona je ipak kraljica WM. ;)

      Izbriši
  9. odgledala, savrsenstvo :)) dodje mi da idem jos jednom pokusati

    OdgovoriIzbriši
  10. odlično je ispalo, baš mi se sviđa uzorak :) ja još uvijek to nisam probala, nekak mi se čini da bi sve živo naličila samo nokte ne haha :D

    OdgovoriIzbriši
  11. odlicno, bas cu se natjerati u skorije vrijeme da probam i ja jedan wm :D

    OdgovoriIzbriši
  12. lijepo ti je ispalo al meni se ne sviđa baš kombinacija boja :/

    OdgovoriIzbriši
  13. Predobro je! Ljubomorna sam na tvoje nokte! Moji nikako narast :( Mislila sam i ja pokušati water marble ali ne znam kako bi to izgledalo na mojim malim noktima :/

    OdgovoriIzbriši
  14. čitala sam dosta o tome, neki kažu destilirana voda, neki da moraju biti kvalitetni lakovi i svi od istog proizvođača.. i izgledalo to meni jako jednostavno, aliii sam se sva umrljala :D ali drugi put je već bilo bolje. iako ne ovako lijepo kao tvoje. moram se još praksati ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. wooow kako je ovo super :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...