subota, 18. veljače 2012.

Day 17: Glitter

U prošlom postu sam se raspisala pa ću ovaj skratit. Malo sam se nećkala koji lak izabrati za ovaj dan jer imam dosta glitterastih lakova koje vam nisam pokazala, ali kad me ovaj ljepotan iznenadio u sandučiću jedva sam dočekala ovaj dan da ga namažem.


Applause Applause je lak iz Essence Circus Circus kolekcije. Što se tiče formule laka ona je savršena, samo je malo teško lakirati nokte s njim jer je malo težak u ruci zato jer ima drugi lak na kraju. Dva sloja kremastog dijela i dva sloja šljokica i to je to. Boja baš i nije ispala 100% realna, fotić mi je malo pojeo boju koja je uživo malo življe crvena.

Hvala Darija i Bea na lakiću <3




Broj komentara: 9 :

  1. Baš je lijep! Sad mi je žao što ga nisam uzela! Imam jedno pitanjce: imaš možda neku preporuku za neki dobar nail polish thinner?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Ja imam ArtDeco i OPI thinner, dobra su oba dva, ali bi ti ja preporučila OPI zato jer ga ima više a cijena mu je skoro pa ista kao i ArtDeco. OPI imaš kupiti u Bipi i Mulleru, a ArtDeco u Mulleru.

      Izbriši
  2. Meni se dopao rozi iz ove kolekcije jer nisam veliki fan crvenih noktiju na mojim rukama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. baš je kul, super izgleda :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lepo izgleda i dobro ti stoji :-) Pratila sam ovo što si do sada napravila u "31 day challenge"-u, sve je bilo precizno i kreativno, nastavljam sa praćenjem do kraja, sigurno će biti još lepih i zanimljivih stvari! :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...