srijeda, 1. veljače 2012.

Day 5: Blue nails

Dan peti, dan za plave nokte. Napokon nešto po mom guštu i nije bilo ni malo sumnje koji lak ću izabrati iako imam hrpu ne swatchanih plavih lakova. Čim sam ladicu otvorila ovaj je vikao moje ime.




Nubar Night sparkle. Jedan od najljepših lakova koje imam. Savršenstvo nad savršenstvima, ali ima jednu “malu” manu; jaaako je žedan. Nakon što sam nalakirala dva sloja laka s kojima je prekrivanje odlično, lak se počeo sušiti mat. Stavila sam jedan sloj Poshe top coata i nisam mogla vjerovat svojim očima što vidim. Poshe je doslovno nestajao u Nubaru. Popio ga je skroz. Nakon toga sam stavila još jedan sloj Poshe-a i tad se zasjajio kako treba.


Dok sam ga ja poslikala (što je bilo dosta teško jer se sjaji i presijava kao lud pa stalno izgleda mutno) i prebacila slike u komp, iscropala ih, uredila.. vidim da mu ne bi škodio još jedan sloj top coata jer je skoro i ovaj drugi sloj popio. Definitivno najžedniji lak u mojoj kolekciji, ali tko bi mu to zamjerio. Pa pogledajte te slike… ja sam u sedmom nebu od ljepote.


21 komentar :

  1. ovo sa 'žednim' lakom prvi put čujem :))) aj karamba, ke lijepo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno je žedan, gledam i ne vjerujem kako mi top coat pred očima nestaje. Kad ga sljedeći put budem stavila morat ću ga poslikat kako izgleda bez top coata, sa jednim slojem i dva. Sad sam od šoka zaboravila.

      I hvala :)

      Izbriši
  2. PRE-DI-VAN! Plavi Ruby pumps :D Želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme super je!! ps.pozadina ti je sad savršena,bolje da si makla prozirnost sa desne strane jer se slabo vidilo sve na njoj...SUPER!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedan od najlepsih lakova koje sam ikada videla! :O Presavrsen! Moram se raspitati gde se moze naci :O Zapanjena sam lepotom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Probaj pogleda na Ebay-u. Tamo ga sigurno ima. ;)

      Izbriši
  5. ja sam tek danas skužila da je prvih 6 dana boja dugin spektar, i znam da sam gej ali kul je jer svačija duga drugačije ispadne ovak, i kad riješiš prvih 6 dana imam ideju. odaberi jedan prst i croppaj ga u svakoj boji i posloži spektar u jednu fotku :):):):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedan od zadataka je duga, pa će i onda brzo doći na red. ;)

      Izbriši
    2. a znam da je ali ovo je veća fora jer boje nisu klasični spektar

      Izbriši
  6. predivan je i znam da je zedan :p bas zato ga ne volim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad je neki lak ovako divan moraš mu oprostit i poneku manu. ;)

      Izbriši
  7. žedan lak, ali zbog ljepote može mu se oprostiti :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve mu opraštam, i to što je žedan i što mi je obojao nokte unatoč base coatu.

      Izbriši
  8. Prekrasan je lak i fenomenalno ti stoji. Ah, lako tak kad imaš lijepe nokte. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo mi je vec dugo na wishlisti presavrseno izgleda

    OdgovoriIzbriši
  10. boja je nesto predivnoo,,, ljubomorna sam,,, di ih samo nades,, joooj.. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...