srijeda, 29. veljače 2012.

Day 24: Inspired by a book

Joj meni… ovi zadnji dani nikako da prođu, a ja sve manje i manje inspiracije imam. Manikura inspirirana knjigom.. kakvom sad knjigom. Ne znam kad sam zadnji put neku pročitala od kad imam zvrka jer volim čitati navečer u krevetu, a kako je on samnom i mužem u sobi ništa od čitanja jer još uvijek ne znam čitati u mraku. a i knjige sam zamijenila sa čitanjem blogova i foruma.


I razmišljam ja što ću jer se ne mogu sjetiti niti jedne knjige i onda se sjetim jedne koju sam pročitala davno i to u dječjem izdanju, ali bar donekle znam o čemu se radi u njoj; Biblija.


Podloga OPI I brake for manicures i zlatni Konad lak za pečatiranje koji uopće nije toliko gust i pigmentiran koliko bi se očekivalo od jednog laka za pečatiranje pa sam se zato malo i pomučila da uhvatim uzorak na slici.


Broj komentara: 14 :

  1. wow super!!!


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Baš me potrošio ovaj izazov, sve teže i teže smišljam nove manikure.

      Izbriši
  3. svida mi se ,,,

    posjetite i mene i uljepsajte moj blog kojim komentarom,, hvala
    http://ana-pinkfun.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično a sada te ni vampiri neće napadati :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam zasto radis taj izazov kad se u svakom drugom postu zalis kako nemas inspiracije ili imaš poteskoce. Mozda bi bolje bilo da si radila sporije a ne obvezno dan po dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti ne sviđa što pišem i kako se žalim nitko te ne tjera da čitaš;
      ALT + F4 ;)

      Izbriši
    2. e ako si joj rekla svaka cast!!!!!!!

      Izbriši
  6. uf, moram priznati da je odabir knjige stvarno originalan ;) nisam još dosad vidjela da je netko radio manikuru inspiriranu biblijom :) inače, odlična je manikura iako i ja mislim da su ti konad lakovi za pečatiranje totalno precijenjeni... em što nisu dovoljno pigmentirani, em što se uzorci razmazuju kad stavim top coat... puno su mi bolji oni puno jeftiniji essenceovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobri su i meni ti Essence lakići samo je problem što nemaju neki raspon boja, za sad samo bijeli, crni i srebrni a meni je za ovu manikuru trebao zlatni.

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...