četvrtak, 9. veljače 2012.

Day 11: Polka dots

Baš su mi super ovi malo zanimljiviji dani ovog izazova. Zanimljiviji, ali ne preteški. Mislim da ću kad dođe 21 dan počet plakat, za sad guštam. I tako manikura po manikura i stigla sam do dana kad su moje točkalice koje sam davno kupila napokon poslužile svrsi; polka dot day ili dan za točkice.


Tražila sam inspiraciju po netu jer nisam htjela klasičnu manikuru sa podlogom u jednoj boji, a točkice u drugoj i naletila na ovu sliku koja mi je poslužila kao inspiracija.


Kad sam tek krenula radit manikuru planirala sam ju napravit točno kao taj zid na slici, ali sam na pola puta odustala jer mi se svidjelo kako je u tom trenutku izgledala. Ako ćemo iskreno bilo me strah da nešto ne zeznem, a u ostalom inspiracija treba inspirirati jer da sam sve do kraja napravila to bi bila kopija.


Zanemarite moje blebetanje; to ja samo sebe tješim što sam smotana. Kako li ću tek biti smotana za sljedeću manikuru kad su na redu prugice za koje nemam nikakav alat osim smotanih ruku za free hand nail art. Držite fige. ;)


34 komentara :

  1. odlično!
    ajde mi reci gdje ima za kupiti gabrini lakova i koliko koštaju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ja znam da ih ima kupiti ovdje po cijeni od 12kn:

      http://diva-kozmetika.com/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=18&vmcchk=1&Itemid=18

      Za negdje drugdje ne znam gdje ih ima jer ne znam od kud si, ali ja ih kod sebe u Rijeci nisam nigdje vidjela.

      Izbriši
  2. super je! stvarno... :)) što se tiče prugica, već sto godina imam one samoljepljive trakice s eBay-a i tek mi je neki dan palo napamet da se time poslužim za izradu prugica! ispadnu savršene - tudum ja! jedva čekam da vidim što ćeš ti napravit! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      E ja već 100 godina hoću kupit te trakice pa nikako. :D

      Izbriši
  3. Prelepa kombinacija boja! I svidja mi se sto su tackice razlicite velicine :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršeno! Nemam niti jedne druge riječi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jebisečoksa :p Iz dana u dan sve bolje i bolje!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako lepo! Barvna kombinacija je perfektna!

    OdgovoriIzbriši
  7. ajme, kako lijepo! i super uredno! moram priznati, da ja redovito uspijem zeznuti neku točkicu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ako bolje pogledaš skužit ćeš kod mene na malom prstu da sam nešto zeznula. ;)

      Izbriši
  8. Predivno izgleda, koja kombinacija boja <3
    Sa cime radis tockice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Točkice sam radila sa alatom namjenjenim baš za točkice ;)

      Izbriši
  9. Kako dobro izgleda.Moram i ja da isprobam!Kako si pravila tačkice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Točkice sam pravila sa alatom za točkice, tzv. točkalicom. Kupila sam na Ebay-u za neke sitne novce.

      Izbriši
  10. Savršeno izgleda, obožavam točkice :D

    OdgovoriIzbriši
  11. I love these colors together! So pretty!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo mi je savršeno, a kombinacija boja "to die for"

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelijepo!!! svaki dan bolje i bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo je SUPER!!! Joj koliko me puniš idejama :D HVALA!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Preslatka manikura, a ovaj lakić iz Blossom je pravo blago!
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasnooo... Koji ti je broj tog Gabrini laka imam jedan sličan moj je m109. :)) Eo napravila sam danas blog pa pogledajte i učlani te se bit će mi lakše pisat kad znam da neko prati :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam točkice, ovo je prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve manikure su tako lijepe, uredno nanešene, savršenog sjaja.. Ali ova manikura je totalno najbolja do sad. Točke su pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  19. super su noktići!!! ak si zainteresirana pogledaj moj blog..u vezi šminke i noktića :) xoxo http://anelehmakeup.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. wow, ovo je odlicno, kombinacija boja, izvedba, sve, divno je, svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  21. Predobro!!! Jako, jako mi se sviđaju točkice i izbpr boja, savršeno se uklopilo :) Točkastično! ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. sve me vise i vise iznenadujes ovo je fantasticno bas mi je svida izbor boja i ove tockice,, ma divota,,

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovo je odlično <3 Svaka čast :) Pokušat ću nešto slično, ali sve se bojim na što će moje "točkice" ličiti :D

    Girly

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...