petak, 6. svibnja 2011.

Kreativ Blogger Award

Dobila sam ovu nagradu od 3 kolegice blogerice, Nina´s Nails, Nails from fairy tale i Nail Crazy. Hvala vam cure. Red heart


Sad ja trebam napisati 10 činjenica o sebi i proslijediti ovu nagradu na 10 drugih blogova. Pa hajmo prvo sa činjenicama… Open-mouthed smile

1. Volim ove blog nagrade jer tako vidim da ljudi misle na mene i da bi htjeli saznati nešto više o meni, a i čim je to “award” znači da dobro radim ono što radim. Smile

2. Ne volim ove blog nagrade jer su to postovi kod kojih me uvijek zaboli glava jer ne znam šta bi napisala, a kad se izborim sa pisanjem namučim se sa tagiranjem i onda na kraju kažem kako tagiram sve. Open-mouthed smile

3. Sretan broj mi je 7.

4. Moj mužić i ja smo prohodali prije skoro 7 god na datum 07.07. Open-mouthed smile

5. Rodila sam mog zvrkića 2007. Red heart

6. Od mog muža nona i nono su se vjenčali 07.07. Open-mouthed smile

7. Velika sam spavalica i najviše što sam odspavala u komadu je 18 sati, ali tko zna koliko bi spavala da me mama nije probudila da večeram jer sam prespavala i doručak i ručak.

8. Već 3 i pol godine se nisam naspavala kako treba. Uz zvrka je to nemoguće, čak dok su mu izbijali zubići sam se budila po noći i po 30 puta.

9. Bez jutarnje kave ne mogu funkcionirat. Ako nekim slučajem preskočim tu prvu kavu, jadan onaj tko mi se u toku dana nađe na putu (svi osim mog zvrkića).

10. Maštam o tome da jednog dana imam svoju malu trgovinu u kojoj ću prodavat lakove za nokte i sitnice koje pomažu da nam noktići budu što ljepši. Možda i svoju marku lakova, ali znam da je to nemoguće ostvarit dok za ovo prvo možda i postoje neke šanse.

Eto.. činjenice gotove. I ne nije bilo lako.. Winking smile
A sad tagiranje i ovaj put ću stvarno tagirat, pa evo ga:

1. Art Drops
2. Beauty & Sweets
3. Lendoxia
4. Let´s polish some nails
5. Maybe´s new start
6. Nails, wanted!
7. Emily´s Beauty world
8. Candy glaze
9. Taya
10. Colorful bottle´s blog

Sat vremena mi je trebalo da napišem ovaj post, sat vremena. Mozak mi se pregrijao. Open-mouthed smile Zadavit ću onoga tko me sljedeći put tagira da moram pisat 543894353409 činjenica o sebi. Sve ću pisat, samo nemojte da o sebi moram jer mi to najgore i najteže. Izmislit ću vam za kaznu neku nagradu gdje ćete vi morat pisat o meni pa ćete vidjet kako je to teško, osim ako me ne mislite popljuvat, onda će bit lako. Open-mouthed smileWinking smile

Broj komentara: 9 :

  1. Ha ha! :D Baš je zabavan bio post. I ja sam je baš dobila i na sto sam muka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja svoje vec ispisala i tagovala tebe jos sinoc :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ahahahahaha... i mene muče slični problemi s ovakvim postovima - nemam blage veze što bih to mogla reći o sebi :-p
    ali bilo je poučno i zabavno ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah 7! I moj najdrazi broj :) Suosjećam s ovim nespavalačkim problemima, iako sama nemam takvih problema :) Al jednom valjda moraju poceti spavati :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na tagu :* Zanimljivo to za sedmicu, meni 13-tka sretna :D

    OdgovoriIzbriši
  6. joj joj joj i ja ne znam sto vise pisat u ovakvim tagovima, al bit ce valjda nesto ovi dana

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na tagu, ne tako davno sam ga već ispunila :) Pusa lalice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha, dobra si, baš si me nasmijala.!


    Puno hvala! :*

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...