srijeda, 25. svibnja 2011.

Flormar Miracle Shine U18

Znam da ovaj lak spada više pod jesenske-zimske boje, ali mi je već u bočici predivno izgledao pa sam ga morala što prije probat.

Bočica podsjeća na Bourjois 1 sec lakove, četkica je nešto uža nego kod Bourjois lakova, ali nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem.

Slikano u sjeni
Klik za veću sliku!

Tamno ljubičasta baza prepuna duo chrome micro glittera koji se presijava na zeleno i ljubičasto, u dva sloja potpuno prekriva i dosta brzo se suši. Duo chrome efekt je teško uloviti na slikama, ali mislim da sam ga bar malo uhvatila iako se uživo puno bolje vidi nego na slikama. Unutra se to zeleno lice ovog laka bolje vidi, dok na suncu izgleda više ljubičasto.

Slikano na suncu
Klik za veću sliku!

Slikano pod lampom
Klik za veću sliku!

Lak je predivan i mislim da ću si morat uzet još koji iz Miracle Shine linije. Predivno mi je kako svjetluca u dvije boje, a i pod različitim svijetlom različito izgleda. Red heart

Broj komentara: 18 :

  1. Why do you always have such amazing nail polishes?!! Ahhh :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa boja bas :) Nokti super, to smo od prije znali :))

    OdgovoriIzbriši
  3. @Olivia lol! I really dont know, what I like I buy. Thats it. :)
    @LPSN hvala draga :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kako samo uspjevaš održati nokte tako dugima. Moji budu dugi jedno vrijeme, i na kraju krenu sa pucanjem. :/
    Opet, divna nijansa! ja sam zaljubljena *-*

    OdgovoriIzbriši
  5. this is so gorgeous, we need this in the states!

    OdgovoriIzbriši
  6. super mi je lak i stvarno izgleda drugačije pod različitim svjetlom. a nokti su ti stvarno predivne, nemam riječi osim što sam ljubomorna :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jel se mogu negdje vidjeti ti lakići,da li ih drži neka trgovina? Swatchevi mi na stranici nisu nešto, boje su nerealne, a zanimaju me baš jer nisu skupi, a na tvojim i Blu-inim swatchevima izgledaju sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaaa, krasno! In super izgleda na tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Violet Fairy nemam neku tajnu, osim da tu i tamo (prije sam češće) umjesto baznog laka stavim Sally Hansen Miracle Nail Growth. I to je to. Pucaju i moji kad dođu do neke određene dužine. Baš mi je nedavno pukao jedan ali na drugoj ruci.
    @Manicured Monkey thank you :) I agree with you ;)
    @Sekav hvala :)
    @The Chloee :)
    @Stickers koliko ja znam ne, ali nikad se ne zna. Možda bude ;)
    @Biba hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. O,predivan je!Ja sam mislila da su to holići,ja imam 2 duo chroma ljubičasto-zelena,jedan od Essence-a,i jedan od Catrice-a(skužila sam da su isti tek kada sam ih išla lakirati),ali ovaj tvoj mi je ljepši ;))
    Noktići su ti prekrasni,ja sam svoje morala skratiti,jer su mi počeli smetati,a i nisu mi baš nešto fotogenični kada su jako dugački,ali tvoji,wow!

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow, krasan je, ja bi :) Pliz javi kakva je postojanost laka..

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja imam U12, samo sam ga swatchala (kupila jučer) i šta reći - oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  13. @Marox79 thank you :)
    @Nina imam i ja jedan duo chrome ljubičasto zeleni na foru tog Essence i Catrice, ali oni se ne mogu mjerit s ovim jer su oni obični duo chrome lakovi dok je ovaj pun duo chrome micro glittera. Da stavim jedan pored drugog totalno bi bili različiti.
    @Innana evo treći dan na noktima i lagano se počinje nazirat izlizanost na vrhovima.
    @Just me and Hohner hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  14. @Biberlee daj ga swatchni da ga vidimo ;)
    Mislim da će mi odmah sletit na wish listu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...