srijeda, 4. svibnja 2011.

Eveline Holographic shine No. 411

Još jedan maleni ljepotan iz Evelin holo haula. Red heart
Nježno ljubičasti sa laganim holo efektom u dva sloja odlično prekriva. I na ovome je četkica ok pa nisam imala nikakvih problema sa aplikacijom.


Čak sam uspjela uhvatit i malo sunca na balkonu da ga uslikam, sunce se nekako uspjelo probit kroz oblake. Nadam se da će sad i ostat tu. Sun

Broj komentara: 11 :

  1. Preprepredivan,obožavam ih :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. <3
    Sta radis da imaš tako dugacke nokte? I ja bi. :(

    OdgovoriIzbriši
  3. @Nina hvala :)
    @Ivana tajna je u Sally Hansen Miracle NailGrowth (zlatna bočica). Već sam ga nekim curama preporučila i sve su oduševljene.

    OdgovoriIzbriši
  4. 411 ili 114, sad si me bacila u zbunjozu :-/
    imala si više sreće od mene, čak ti se sunce pokazalo, ja ga sinoć skinila i odmarala nokte do jutra - čisto da probam nešto novo ;-)
    nokte neću niti komentirat, dođe mi da od muke svoje pojedem :-p

    OdgovoriIzbriši
  5. @NC sad sam Ivani rekla u čemu je tajna. Trk na Ebay i naruči si to podhitno. I ne diraj nokte i kožicu da ne bi ja morala poslat tajne agente da ti one flekije otmu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. dobro mama, samo me nemoj tuć ;-)
    sad reci i čarobno rješenje za zanoktice

    OdgovoriIzbriši
  7. Sa zanokticama i ja imam problema i još nisam našla riješenje, ali za kožicu Afrodita cuticle remover i Lush Lemony Flutter. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lak mi je, moram priznati, malo dosadnjikav (zašto svi ti wanna be holo imaju tako isprane nijanse?)

    Ali tvoji nokti su dobri za popizdit! Pardon my french :)
    Tako lijepi, dugi, oblikovami, uredni...

    P.s.postavila sam onaj giveaway na blogu pa se prijavi ako želiš!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepooooooooooooooooooooooooooooooooo

    OdgovoriIzbriši
  10. @Stickers nemam pojma zašto su boje takve. Meni trenutno paše da su takave, samo gledam neke nježne lakove. A za vo drugo, hvala ;)
    @Ixy hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous holo! <3 And I love your nails! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...