utorak, 24. svibnja 2011.

Flormar Haul!!!

Već neko vrijeme sam imala ove lakove na svojoj wish listi i kad sam vidjela da ih od sad možemo kupiti i kod nas, nisam razmišljala ni sekunde. Znala sam da moraju biti moji. Red heart

Klik za veću sliku!

Klik za veću sliku!


Broj komentara: 14 :

  1. Hi, I bought them from Mrs. Marija, in post you can see her mail address but I think that she only send polishes in Croatia because her company is here.

    OdgovoriIzbriši
  2. U, super! Komaj čakam na swatche!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj srednji imam i presavrsen je. Ovi Miracle Colors se jos nisu pojavili kod nas, izgledaju odlicno, jedva cekam swatcheve

    OdgovoriIzbriši
  4. I lovvvvvve Flormar! 389 is my favorite!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jefitno, a super boje! Obavezno javi kakva je postojanost :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvi i drugi s lijeva su čista ljubav! A i ostali su divni, svaka čast na cijeni. :)
    Koji je način plaćanja?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme, zakon!! :slin: Imam ovaj bijeli, divan mi je. Ovaj U08 izgleda predobro! :))

    OdgovoriIzbriši
  8. @Just me and Hohner joj to sam zaboravila napisat, plaćaš pouzećem. Znači kad ti poštar donese paletić onda mu platiš. Moram dodat to u post.

    @Blu11 znam da ga imaš, šta misliš kako mi je došao na wish listu :D

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja imam neke Flormar lakove i stvarno su super. Najdraži mi je SUPERMATTE NAIL ENAMEL. Imaju dobru teksturu ako nemate puno iskustva u lakiranju jer se lak nekako ravnomjerno rasporedi po noktu.
    Moja preporuka je SUPERMATTE NAIL ENAMEL M114.

    OdgovoriIzbriši
  10. postoji stranica www.flormar.hr
    ,tu mozete pronaći i vidjeti prodajna mjesta i poslati upit na njihov mail u Hrvatskoj.

    OdgovoriIzbriši
  11. u bosanskoj kostajnici 2 marke

    OdgovoriIzbriši
  12. Flormar shop u Rijeci pravo razočaranje.... :( :(
    Cijene prenapuhane, proizvodi precijenjeni.

    Mislim da ću i dalje naručivati online ili kupovati izvan Hrvatske...

    OdgovoriIzbriši
  13. Flormar je sada otvorio i u Garden mallu u dubravi,:):)
    ako su ti cijene flormara previsoke onda se ti draga nemoj šminati,jer su jeftinije nego u Njemačkoj i u Austriji.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...