srijeda, 18. svibnja 2011.

Haul!

Iako sam rekla (sama sebi) da neću kupovati lakove, nisam mogla odoljeti. Open-mouthed smile Danas je u Kozmu bilo sniženje –30% na sve lakove za nokte i to se  moralo iskoristit. S tim da su Bourjois lakovi sniženi (od 16.05-12.06.) dodatnih –40%. Ludilo. Laughing out loud

Imala sam u glavi spisak što želim uzeti, ali sam se razočarala kad sam došla u Kozmo oko 12 sati i ugledala skoro pa prazne police. Sad smile Ipak sam izabrala 6 lakova, 3 Bourjois laka, 2 Catrice i 1 Miss sporty. Onda sam prošetala do Dm-a i tamo uzela 3 nova Essence laka. Čudo je da sam i tamo nešto našla jer je Essence štand dobro ispraznjen, a jedan Bourjois lakić sam kupila jučer u Bipi. Sve drogerije sam obišla. Rolling on the floor laughing



Eto mojih ljepotana. Red heart
Na fejsu sam pitala koji lak bi htjeli vidjeti prvo i želje su bile podjeljene. Ja sam htjela krenuti sa Essence Cool and the gang, ali moram ići sa zvrkom u vrtić predati papire za upis pa sad ne bi htjela doći tamo sa ludim plavim noktima. Tko zna šta bi pomislili o meni Open-mouthed smile pa ću zato krenuti s nečim nježnim.

Ne znam da li ću vam to pokazati u sljedećem postu ili u nekom od sljedećih jer sve se nadam da će doći lakići koji kasne za Blogorođendan pa da postavim taj giveaway, a imam i puno ideja za nove postove. Htjela bi napraviti neke tutorijale, malo postova o njezi noktiju, kutikule i sl. Pa slobodno ovdje ili na fejsu napišite ako bi htjeli da pišem o nečem određenom.

Ovaj post sam zamislila kao jako kratak, ali neki put kad krenem pisati ne znam se zaustaviti. Open-mouthed smile

I skoro sam vas zaboravila pitat, jeste iskoristili ovu Kozmo srijedu i kupili neki novi lak?

Broj komentara: 15 :

  1. Ajme, nisi normalna... :D Sreća da nemam para, inače bih bankrotirala bila...

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam ni ja para, ali našlo se nešto za ovo. XD

    OdgovoriIzbriši
  3. mene razočarale prazne police u kozma, a bila sam oko 10 tamo :-(
    kupila sam sebi 5 lakića i još 3 za swap, skromno ;-)
    p.s. tete u vrtiću obićno vole otkačene mame tako da se zbog noktiju ne moraš brinit, samo ti daj cool and the gang ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. I'll follow you, goes in my house.
    kiss

    tata-nadaver.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolka je bila cijena tim Burjois lakovima ? Iako ne znam dal ću više kojeg naći :(

    OdgovoriIzbriši
  6. a ja samo 2 kupila! i to ovaj plavi catrice koji si i ti i glisten up!
    daj molim te, među prvima swatch od prvog Bourjois, nisam bila sigurna za njega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas si lijepe lakice izabrala:)Najvise me zanimaju ovi Bourjois,posebno ovaj modri,jako mi dobro izgleda u bocici:)

    OdgovoriIzbriši
  8. E,da i zvrkicu zelim sretan polazak u vrtic,mi cemo tek u septembru:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bila,uzela 10 komada,i ne smijem više nogom kročiti u nijednu drogeriju,barem mjesec dana :DD
    Ja bi prvo post o njezi noktiju i kožice,jer mi je to bolna točka,a možda i nešto o pedikuri ;D

    OdgovoriIzbriši
  10. Bourjois je kupila i moja mama samo boju višnjinog soka ;)) ja bi htjela onaj najljeviji (hahah koja riječ :D ) ...Ja kupila isto dva ko Ana jer sam došla tek oko 6 navečer -.-'' :(

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja sam trenutno malo stala s kupovanjem lakova pa kad gledam ove slicice bas sam ljubomorna, hocu i jaaa :))

    OdgovoriIzbriši
  12. @NC ne znam ja šta one mogu pomislit, možda pomisle da ništa ne radim doma nego samo nokte lakiram pa mi ne prime zvrka u vrtić.
    @Tata-nadaver thank you :)
    @Innana cijena u Kozmu im je bila 19-20 kn, ali Bourjois lakovi su sniženi na svim prodajnim mjestima -40% do 12.06 pa ih još uvijek stigneš kupiti ali po mali većoj cijeni.
    @Maybe svačnula sam prvo ovaj treći, ali probala sam ovog prvog na jednom noktu i lijepi je ali je dosta nježan i sa 2 sloja mi se još vidio nokat od ispod. Eto ako ti to što znači. Možda na kratkima ne bi.
    @Mimi hvala, doći će i plavi na red. ;) A zvrkić još nije krenuo u vrtić, ovo su tek upisi.
    @Nina bit će brzo post o njezi, ali o pedikuri mislim da neće nikad. Ja ne volim gledat slike nožnih prstiju pa tako da nema šanse da objavim tako nešto, ali Dijana sa bloga Spa u vašem domu je nedavno imala post o pedikuri pa ga probaj pronaći.
    @Tea vjerujem da će ti mama biti prezadovoljna s Bourjois lakom, a pokazati ću i taj najljeviji hahha samo ne znam kad.
    @LPSN znam draga kako ti je, i ja se puno puta tako osjećam. Mislim da sam sad mirna neko vrijeme.

    OdgovoriIzbriši
  13. Opet ja,ali kada se več nudiš za pisanje,jedan prijedlog;post sa objašnjenjem kratica NOTD,LOTD,i sl.,i kako skužiti koji je lak holo,duo chrome,razlika između shimmera i glittera,i slično,za nas laike,mada sam ja dobru večinu pohvatala,ali ove kratice me izluđuju :S

    OdgovoriIzbriši
  14. @Nina napisat ću post o tome, mislim o vrstama finisha lakova. A kratice su i mene mučila na početku.
    NOTD- Nails of the day (Nokti dana)
    LOTD- Lips of the day (Usne dana)
    TOTD- Toes of the day (Pedikura, lak na nogama)
    EOTD- Eyes of the day (Oči dana)
    OOTD- Outfit of the day (obleka dana)
    Ne znam sad šta još ima. Ako imaš još koju kraticu da te muči ili bilo šta ima gore pod tabom Contact NFF forma koji ispuniš pa meni dođu pitanja na mail. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. E baš ti hvala,sada mi je sve puno jasnije :*
    Mislila sam da je nešto tako,ali par njih pod LOTD imaju slike noktića,pa mi nije bilo jasno...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...