utorak, 10. svibnja 2011.

Emily 107 Papaya

Dobila sam od sveki dva nova lakića, jedan je Basic. Red heart Tj. lak iz neke njihove linije, nisam baš upoznata s njima pa ne znam točno iz koje, a i bočica je drugačijeg oblika od Basic lakova koje već imam. Pokazat ću vam u nekom od sljedećih postova, a drugi lak je Emily, nijansa Papaya.

Prvi put se susrećem s ovim lakovima. Nikad nisam čula za Emily lakove. Probala sam nešto izguglat, ali nisam puno saznala. Ne znam jel samo zastupnik ili ih i proizvodi Marabu cosmetic, ali ova adresa piše na bočici. Međutim na toj stranici nisam naišla na ove lakove. No nema veze, ajmo mi na lak.

Slikano u sjeni
Klik za veću sliku

Znate da ja nisam od narandžastih lakova, ali nježne breskvaste, “papajaste” volim. Open-mouthed smile Takav je baš i ovaj. Nježna kremasta narandžasta boja. S obzirom da mi je ovo prvi doticaj sa ovim brandom lakova jako sam ugodno iznenađena.

Slikano na suncu
Klik za veću sliku

Lagano se maže, dobro prekriva. Čak mi se čini da bi i jedan malo deblji sloj bio dovoljan, ali pošto je lak malo vodenast bolji izbor su dva tanja sloja. Četkica je isto super, stvarno nikakvih problema s aplikacijom nisam imala i ne bi se ništa bunila protiv još kojeg Emily laka. Smile

Broj komentara: 17 :

  1. Rado bi ti ga uzela! Predivan je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbilja krasna proljetna boja i super ti stoji!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo nađoh da su Emily lakovi Schleckerova (njemacka drogerija) robna marka :) Trebate guglat Emily nagellack :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj lak je za nijansu svjetliji od Essencovog kojeg sam ja nabavila - 67 Just Shout! No, oba su krasna :D

    OdgovoriIzbriši
  5. nikad čula za ovu marku - ali neka njih ;-)
    više mi se sviđa ova nijansa u sjeni nego na suncu... ali nokti... mogu li se nokti presadit ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. a nije mi neka boja, nekako je dosadna

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW your nails are so long! I do not like this color, but on you it's so beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam cure :)
    Thank you girls :)

    @Biberlee napisala sam da sam od sveki dobila, ona je to u Italiji kupila. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ne bi ni ja imala ništa protiv jednog ovakvog :D

    OdgovoriIzbriši
  10. joj prekrasna mi je boja gdje ih ima kupiti?

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala cure :)

    @Babylovesfashion ne bih znala. Ja sam ovaj lak dobila od svekrva a ona ga je kupila u Italiji.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...