subota, 7. svibnja 2011.

Essence Denim Wanted 05 Fivepocket Grey

Davno sam kupila ovaj lak uz još jedan iz ove kolekcije i od tad me kopkaju po glavi da ih probam, ali uvijek nešto drugo prije dođe na red. I tako se potrefilo da se nisam osjećala baš najbolje i napokon je ovaj lak došao na red da na neki način preko njega izrazim kako se osjećam. Sivo… Sad smile ali ne brinite već sam ja bolje pa će upgrade ovog laka izgledat malo veselije. Open-mouthed smile


Boja u bočici mi se jako sviđa, lijepa kremasto siva i onda ga namažem na nokte i gledam šta je sad ovo? Siva sa nekim zelenim podtonom, totalno bljakasto je izgledalo i onda drugi dan na danjem svijetlu mi izgleda kao da ima plavog podtona u sebi. Kakvog na kraju ima, nemam pojma ali čisto siva nije to vam garantiram.
Prvi sloj je bio užas, ali stvarno užas. Doslovno sam rupe imala po noktima, ali je drugi sloj totalno popravio stvar. I u međuvremenu sam nadogradila ovu manikuru, ali kako to ću vam pokazati u sljedećm postu. Winking smile

P.S. 333 sljedbenika. Open-mouthed smileRed heart

Broj komentara: 9 :

  1. Boja mi se svidja ali mi je nekako skroz zimski/jesenji:)Jedva cekam da vidim kako si dotjerala ovu manikuru ;)mozda uz pomoc novih plocica;)

    OdgovoriIzbriši
  2. @Mimi slažem se s tobom da ovo više paše za jesen ili zimu, ali tako me puklo i eto.

    OdgovoriIzbriši
  3. What a nice colour! I still love the grungey, dirty colours, and this one is fab

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za 335 spremljevalcev. ;)

    Ni slab, ampak ni ravno moja barva. Me prav zanima, kako si ga nadgradila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super bojica,Cestitke za 336 sledbenika

    OdgovoriIzbriši
  6. meni se boja sviđa :-D
    a sad već 337 sljedbenika, čestitam ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja ne znam koje ti podtonove viddis, ali meni je ovo cisto siva :) i volim je jako, super izgleda sa glitterima, pecatima, flejkijima i svime drugim preko

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala cure :)
    Thank you girls :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh Im going to have to get that color! Its really nice :)

    <3333,
    http://lovetheegoddess.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...