nedjelja, 15. svibnja 2011.

1st Blog B-day & Ogledalo online beauty magazin

Danas je mom blogu prvi rođendan. Smile
Prije godinu dana sam ga počela pisati i u najluđim snovima nisam mogla vjerovati da ću i nakon godinu dana biti tu. U godinu dana se dogodilo toliko toga, a da ne pričam o tome koliko sam sama napredovala. Kad pogledam neke moje prve manikure koje sam objavljivala na početku dođe mi da si stavim vreću na glavu od sramote. Danas nema šanse da bi tako nešto objavila. Čovjek uči dok je živ, a i znate onu “Vježbom do savršenstva”, e pa istina je.


Što se tiče lakova, na početku bloga sam ih imala 20-tak. Danas ih imam preko 200, točan broj se ne zna jer me strah prebrojat ih. Open-mouthed smile Broj je svaki mjesec sve veći i veći.

Sad ću malo o statističkim podacima. U godinu dana preko 40 000 pogleda na blog, skoro 350 sljedebenika. Najviše vas me čita iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Sjedinjenih država i Slovenije. Najpopularniji postovi su oni u kojima vam predstavljam nove Essence kolekcije.

I sad bi ja vama htjela zahvalit na ukazanom povjerenju, ali ne pronalazim prave riječi jer sam previše uzbuđena i mislila sam da ovo nikad neću doživjet. Hvala vam cure od srca Red heart svaki vaš komentar mi puno znači, bio on pohvala ili kritika. Da bi vam zahvalila kako treba uskoro očekujte darivanje. Možda već i sutra. Winking smile

A sad nešto drugo.
Od danas (noćas) jer krenuo prvi Hrvatski Online Magazin Ogledalo. Možete ga prolistati online ili ga možete skinuti s interneta i prolistati ga u pdf formatu. Magazin će izlaziti svaka 2 mjeseca, a imat ćete mogućnost i osvojiti neke nagrade.



Ono što je mene najviše razveselilo i to na blog rođendan je članak na stranici broj 6 o tome tko su Hrvatske Beauty blogerice, među kojima sam se našla i ja. Od svih cura koje su predstavljene u članku, primjetila sam da jedino ja imam blog isključivo vezan u nokte, lakove i ostale sitnice koje pomažu da bi nam nokti i ruke što ljepše izgledali. Veće priznanje nisam mogla dobit. Embarrassed smile

I zato ovim putem zahvaljujem Vesni sa bloga Beauty Addict koja je napisala članak. Hvala Vesna. Red heart

Vjerujem da nema nekoga tko još ne zna za Vesnu i njen blog, ali ako sučajno ima takvih trk na njen blog i pogledajte izvrsne recenzije dekorativne i preparativne kozmetike, tutorijale, najave novih proizvoda i još puno toga. Winking smile

I sigurno ste primjetili da sam malo blog preuredila, vidjela sam da svi nešto mjenjaju zadnjih dana pa sam odlučila i ja nešto promjeniti i  u novu godinu bloga ući sa malo drugačijim izgledom. Nadam se da vam se sviđa. Open-mouthed smile

Toliko od mene u ovom postu, a u sljedećem se nadam da ću za vas imati darivanje. Winking smile

23 komentara :

  1. Ajmee :)) Draga čestitam ;)) Nadam se da će blog doživiti još punooo swatcheva :)) Pusa :** (P.S. jedva čekam darivanje :DD )

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođendan,i čestitke na članku!U zadnjih par dana sve više cura je u novinama,super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke još jednom na svemu :)
    bravo Lalice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke, zaslužila si si. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Srecan rodjendan blogicu :)
    i da cestitam :D

    OdgovoriIzbriši
  6. sretan ti blogođendan draga :-D
    čestitke i na članku :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Srecan B-rodjendan :*
    Zelim ti jos puno uspesnih godina blogovanja :***

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam za rojstni dan bloga in za to, da si v magazinu! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam, definitivno si to zaslužila i samo nastavi da nas raduješ novim kreacijama, za zadovoljavanje naših malih i beznačajnih, a opet dragih hirova :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan prvi rodjendannnnnn blogu :)))
    I svaka cast, bas mi je drago da si izasla u clanku, ponosna sam na tebe :*
    Svidja mi se novi dizajn bloga, fin je.. Nije ni prosli bio los al ovaj mi je bolji :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam cure puuuuno puno, još ćete me i rasplakat :)

    OdgovoriIzbriši
  12. cestitke na prvom blog rodjendanu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitam na obljetnici! Želim ti još puno sljeditelja, čitatelja i prekrasnih lakova.

    OdgovoriIzbriši
  14. Još čestitam na rođendanu bloga... ja pojma nemam kad je moj O_o hahhaha no nebitno :D čitala sam o tebi i vidila sam da si ti tamo, ja i još par poznatih blogerica :D idem ostalim curama čestitati

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke i na godišnjici i na objavi! Nije mogaoo bolji poklon doći za godišnjicu :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. happy blogoversary!!many more to come!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretan ti rođendan! I čestitke na članku! :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam cure puuuuuuno :)
    Thank you girls very much :)

    OdgovoriIzbriši
  19. cestitam na rodjendanu bloga, samo tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Happy Blog Birthday and many congrats about the Mirror site!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...