četvrtak, 19. svibnja 2011.

Bourjois 10 Days No.14

Zaljubljena sam, ali totalno zaljubljena. Red heartRed heartRed heart
Znate kad mladenke traže vjenčanicu i kad im kažu: Kad nađeš pravu, znat ćeš! E pa tako je meni bilo u potrazi za savršenim nude lakom i našla sam ga. Sva sreća pa potraga nije dugo trajala.  Savršen je, ne mogu vam uopće opisati kako se dobro osjećam s ovim lakom na noktima. Smile

Predivna prljavo roza boja. Odlično pigmentirana i na kratkim noktima bi mogla proći u samo jednom pažljivom sloju, ali zbog mojih kandži sam ja stavila dva. Kad sam već kandže spomenula, mislim da ih moram skratiti jer više nisu fotogenične. Uopće više ne znam kako ruku postavit, ali dobro. Ajmo mi dalje na lak. Dakle prljavo roza boja koja u sebi ima sitan i skoro neprimjetan shimmer. U bočici se vidi, ali na noktima baš i ne. Meni čak više odgovara da se ne vidi.


Ima neobičnu četkicu sa kojom se ja još nisam susrela ni na jednom laku. Četkica olakšava nanošenje laka zbog svog kosog oblika, ali ja ne bi bila ja kad ne bi zakomplicirala stvari. Prvo sam se dobro naživcirala jer nisam od prve skužila kako se lakiraju nokti s ovom četkicom pa sam ju držala totalno krivo i nisam lakirala nokte onako kako četkica prirodno sjedne u ruku nego sam ju ja okrenula kontra i onda sam se čudila kako mi se to lak čudno maže. Dakle, učite na mojoj grešci. Čep bočice držite onako kako vam prirodno sjedne u ruku, kad primite čep u ruke skužit ćete o čemu pričam i sa plosnatim dijelom četkice lagano klizite po noktu. Onaj kraći kraj četkice vam je okrenut prema središtu nokta, a duži dio je okrenut na vanjsku stranu nokta prema kožici.


Opalila sam preko 200 slika, sva sreća pa su baterije nove. Open-mouthed smile I nakon pregledanih 200 slika mogu reći da mu je boja realnija na suncu nego u sjeni. Mislila sam da neću uspjet uhvatit realnu boju, ali mislim da sam ipak uspjela iako je boja mrvicu "prljavija" od ove boje koje je ispala na slici slikanoj na suncu.


I još jedna stvar koja me oduševila kod ovog laka je osim oblika četkice i čepa i odlične pigmentiranosti je to što kad zvrćete bočicu i kad mislite da ste ju zavrnuli do kraja trebate zategnuti još mrvicu dok ne čujete klik. Tako ste sigurni da je lak dobro zatvoren i da se neće osušiti i zgusnuti.

Jedina mana koju ovaj lak ima je ajmo reći cijena koja je oko 50kn, ali kad pogledate sve dobre strane koje ima, cijena je totalno zanemariva jer stvarno vrijedi svake kune. Ako ste propustili jučerašnju Kozmo srijedu i niste kupili Bourjois lakove za 20kn, još uvijek ih stignete kupiti do 12.06 za nekih 27-28kn na svim mjestima koja drže Bourjois kozmetiku. Kod mene su to Kozmo i Bipa.

P.S. Dok sam pregledavala slike skužila sam da sam malo drmnula mali prst, pa ako vidite to na slici molim vas zanemarite jer sam ja bila toliko uzbuđena oko ovog laka da nisam to ni primjetila. Embarrassed smile

Broj komentara: 18 :

  1. Super je boja,samo malo "gola",neki mali nail art bi bio super ;))
    Što se cijene tiče,ako je stvarno dobar lak,isplati se uzeti,ima ih dosta koji su i skuplji a nisu ni upola tako kvalitetni...

    OdgovoriIzbriši
  2. @Nina slažem se tobom da bi mu dobro došao neki nail art, ali tako mi je lijep da mi ga je žao dirati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem že gledala te lake in mi je bil samo moder všeč. Ne vem, nekako mi delujejo kot že videne barve.
    Lepo ti stoji. Moram reči, da ti zavidam tvoje nohte. Tako so leeeeepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepa boja :)
    A nokti lijepi, dugi.. Blago ti se :))

    OdgovoriIzbriši
  5. @Taya hvala :) ne znam jesam te dobro razumjela ali ako misliš da lak ne prekriva dobro, prekriva super.
    @LPSN hvala draga, i tvoji su bili dugi, šta se dogodilo?
    @Biba hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma listajul' se listaju, vise mi je smijesno sto nikako da prestane to vise. Lijeva bi kao i mogla opstat, na njoj me trenutno samo palac zeza (a nekad je bio najjaci :D), dok desna nikako. Samo se smjenjuju nokti koji pucaju. I onda moram skratit pomalo svaki put, pa onda valja i lijevu, i tako..

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma ne moraš ništa puno,jedan cirkončić,i to je to;)

    OdgovoriIzbriši
  8. E sad mi je skroz jasno o cemu si na FB pricala kad si rekla da si zaljubljena u ovaj lak!Pravi savrseni nude!Mnogo dobra boja,ide uz sve:)

    OdgovoriIzbriši
  9. boja je divna, nezna ali neobicna... nokti su ti savrseni. nisam sigurna da ga kod nas ima, ali cim stigne pocasticu se :D

    OdgovoriIzbriši
  10. @LPSN a da si uzmeš neki lak za jačanje noktiju ili protiv listanja? Ne znam jel možeš ti kupovati preko Ebay-a ali ima odličan lak od Sally Hansen koji čuda radi.
    @Nina imam ja već ideju, ali hvala na prijedlogu. Volim ja cirkončiće ali nažalost nikad mi se dugo ne zadrže na noktima pa ih skoro ni ne koristim.
    @Mimi a da ga tek vidiš uživo. Možda tebi ne bude takav, ali ja sam oduševljena jer sam napokon našla nešto što sam dugo tražila.
    @Makeup and more hvala :) Obavezno si ga uzmi ako nađeš, nadam se da ćeš biti oduševljena kao i ja.

    OdgovoriIzbriši
  11. krasno izgleda na suncu :) a skrati malo kandje ne znam kako vise uspijes ista radit s njima ^_^

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja ih zaljepim sa ljepilom za nokte,ali onim iz china shopa,nije tako jak,pa izdrži taman koliko treba...Jedva čekam da vidim šta si smislila :))

    OdgovoriIzbriši
  13. prekrasno! taman sam u potrazi za jednom takvom nude nijansom. *-*

    OdgovoriIzbriši
  14. sad mi se čini sličan jednom kojeg već imam. možda bi mi čak najsvjetliji seo nabolje!
    ma nemam pojma. sad trenutno imam plavi od Catrice na noktima (onaj koji si i ti kupila) i konačno da mi se sviđa na noktima duže od 30 sekundi.
    u biti, nemam pojma ni zašto ti ovo pišem, ali evo tek toliko da ti se pojadam ;P

    OdgovoriIzbriši
  15. Ma imam Essence za jacanje noktiju al vala ne pomaze nista. Vidjela sam da si hvalila SH a ja se jos uvijek dvoumim da li da uzmem. Izgleda da cu morat :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Uf, vem, da je to že stara objava, ampak danes sem iskala swatche tega odtenka in tvoji so tako super!... Seveda ga sedaj nujno rabim! =)) Hvala ti! =))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...