nedjelja, 8. svibnja 2011.

Essence Fivepocket grey & Glitters

Mislila sam i mislila što ću s ovim bljakastim sivim koji mi uopće nije sjeo i nakraju sam ga odlučila “pospužvat” malo. Open-mouthed smile


Pospužvala sam ga sa Golden Rose Nail Art 112 kojeg sam isto kao i ovog bljakastog kupila davno. Očito im je bilo suđeno da skupa ugledaju svjetlost dana. Open-mouthed smile GR se ludo presijava, čak se i na slikama to malo može vidjet, ali sam ipak odlučila snimit i kratki filmić da vidite kako to stvarno izgleda. U pozadni  možete  čuti ptičice kako cvrkuću i mog zvrkića kako nešto brblja. Red heart


Eto ga.. jesam bar malo uspjela razveselit bljakasti Fivepocket grey?

Broj komentara: 18 :

  1. imam samo jednu rijec za to : DIVNO! *_*

    OdgovoriIzbriši
  2. uh hebemu zlo, kakva kombinacija :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. Despite not being the biggest fan of greys I love what you did with the tips, really pretty :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lepo :). Taj Golden Rose stvarno moze da svakakve lakove ulepsa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Golden rose je super ali moram priznati da sam samo zbog zvrkića poslušala/pogledala video :D

    OdgovoriIzbriši
  6. amo jos jednom nije bljakast :) a super izgleda i s ovim blijestavim

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izgledaju zajedno!Pusa zvrkiću :*

    OdgovoriIzbriši
  8. ne znam dal je bolja kombinacija ili nokti! wooow!

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasno!! kako ih uspjevas odrzati ovako dugacke? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam cure :)
    Thank you girls :)

    @Beautyholic hvala. Tajna je u Sally Hansen Miracle nail growth ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow! Ova kombinacija mi je pun pogodak! :P

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo mi izgleda super! morat ću i ja probati :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno! Izgledaju tako efektno i divno! Bravisimo! PRATIM!

    http://fashiondisorderbymms.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...