nedjelja, 22. svibnja 2011.

Balea Aloe Vera Hand lotion

Prije nekoliko mjeseci vidjela sam kod Blu11 sa Polish Drop bloga post o Balea Shea Butter & Vanilla losionu za ruke i pojurila sam u DM po njega, ali nažalost ga nisam našla jer je limitirano izdanje. Našla sam ovaj losion sa Aloa Verom, isto tako limitirani pa ne znam da li je još u prodaji ili sad možete naći opet neki novi.

Ne kužim se u Njemački, a na Hrvatskom piše samo da je dermatološki testiran i da ga se po potrebi može svakodnevno umasirati. Losion je dosta lagan, brzo se upija i nije masan. Ne hrani kožu nešto previše pa vam ga ne bi preporučila za samostalno korištenje, pogotovo ne po zimi kad su nam ruke svima suhe više nego inače i uz ovaj losion bi vam trebala i neka "jača" krema za ruke.



Ja ga držim u kupaoni i namažem ga nakon pranja ruku i nekoliko puta dnevno i super je praktičan zbog pumpice na vrhu pa sa jednim pritiskom izađe dovoljna količina za obje ruke. Miris mu nije prejak, nego je baš lagani osvježavajući i zato mi se čini da je super za korištenje ljeti jer svi znamo kad izgorimo na suncu kako nam preporučaju losione poslije sunčanja na bazi aloe koja njeguje, smiruje, hladi i osvježava.

Cijena je 13,90kn za 300ml losiona što je više nego odlično.

Jeste li već probali ovaj losion ili možda neki drugi od Balee?

Broj komentara: 7 :

  1. baš me zanima, koristi li netko losion za ruke kako bi primjerice nakon feniranja uredio neposlušne vrhove pramena kose? ja isprobala i odlično je :))) znam da zvuči čudno ali fora je. ne koristim ni silikon niti gel niti pjenu.... malo losiona za ruke na vrhove psrstiju, i vrhovi kose mi ne pucaju i izgledaj odlično. ovaj od balee koji i ti koristiš i predstavljaš u ovom postu je odličan!

    OdgovoriIzbriši
  2. @Tea vidiš to mi nikad nije palo na pamet. Koristiti losin za ruke na kosi. Ja imam neko ulje od Avona baš za vrhove kose, mislim da je Maybe jednom pisala o njemu i odličan mi je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ga kod computera, tako da mažem ruke pogotovo jednom na sat. I meni se sviđa puno, tako da mi je malo šteta da je LE.

    OdgovoriIzbriši
  4. ma ne koristim nista od balea više.. totalno njihovi proizvodi nepašu mojoj koži

    OdgovoriIzbriši
  5. @Ulmiel baš mi je drago da si i ti zadovoljna s njim. Valjda će opet izbaciti neki novi LE pa ćemo se opskrbiti. ;)
    @CopyCat ne koristim ni ja ništa od njih osim ovog losiona s kojim sam baš zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kupila sam 5 od vanilije i 1 ovaj, tako da imam losiona za još dvije godine :D Doduše jedan sam dala mami, jedan držim na poslu, jedan u dnevnom, ali imam i još dva u rezervi ;) Oduševljena sam.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Djevojčice pa ti se pošteno opskrbila ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...