petak, 20. svibnja 2011.

1st B-day Giveaway

Giveaway CLOSED.


 This giveaway is only for Croatian readers.
Ovaj giveway je samo za Hrvatske čitateljice.

Evo ga cure darivanje za prvi blogorođendan. Smile



Nagradu za giveaway je sponzorirala gospođa Marija iz firme Dinler d.o.o. koja uvozi Flormar lakove u Hrvatsku i zato puno hvala gospođi Mariji. Red heart

Pravila:
1. Prijavit se možete tako što ćete ispuniti formu na dnu posta.
-Obavezno napisati Ime i prezime i mail adresu.
-Nije obavezno da me pratite putem GFC-a.

Dodatni bodovi:
1. Dodatan bod možete osvojiti ako lajkate giveaway sliku na Facebook-u.
2. Drugi dodatan bod možete osvojiti ako napišete stih ili pjesmicu koja će sadržavati namanje 2 od 5 riječi: Nails, fun, Lalica, blog, rođendan.

Ukupno možete osvojiti 3 boda.

Molim vas da formu ispunjavate samo jednom i pazite da napišete točnu email adresu da vas mogu kontaktirati u slučaju da vi budete pobjednik.

Pobjednik će imati 48sati da mi odgovori na mail, ukoliko mi ne odgovori morat ću izabrat drugog pobjednika.

Pobjednika će izabrati moj zvrk izvlačenjem papirića sa vašim imenima. Open-mouthed smile
Na giveaway se možete prijaviti do 27.05.2011 23:59.

Sretno cure! Smile




Broj komentara: 8 :

  1. Glupo sto je samo za hrvatske cure :(((

    OdgovoriIzbriši
  2. Congratulations!!! *throws confetti*

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke na prvom blogorođendanu! :)) I hvala na darivanju :) Ja sam totalni antitalent za pjesmice, al sam nešta sklepala :D

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, kako sam ja nemaštovita u pisanju tih stihova.. al moram priznati da je fora darivanje! čestitam na blogorođendanu! :-x

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitam draga, tko bi reka' da si već toliko tu ;-)
    sad mi još samo ostaje da me zvrk izvuče ahahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitke! Wow!
    Nemoj da ti pozli od smijeha nad mojom klepetusom/pjesmicom. :D

    :*

    OdgovoriIzbriši
  7. I just added your website on my blogroll. Really enjoyed reading through. Excellent information!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...