utorak, 3. svibnja 2011.

Basic Beauty 28

Znam..znam da me nije bilo. Embarrassed smile Ne pitajte me ništa, toliko toga me pogodilo u zadnjih tjedan dana da nisam imala volje ni nokte lakirat. Virus mi uletio u komp, pa sam ga se riješila ali ni to nije pomoglo. Morala ponovo Windowse instalirat, ali čini se da ni tu nisam gotova. Bit će još posla oko kompa, pa ako opet nestanem znate što je.

Basic Beauty 28 je predivan ciklama lak sa isto tako predivnim shimmerom koji se doslovno utopi u laku. U bočici je vidljiv, ali na noktima baš i nije. Htjela sam ga uslikat na suncu, ali od sunca ni S tako da ni od shimmera ni S. Sad smile


 Aplikacija je ok, sa dva sloja potpuno prekrivanje. Boja je tu na slici malo tamnija nego uživo, a i na noktima izgleda malo tamnije nego u bočici. Sve u svemu iako nije onakav kako se predstavlja svejedno mi se sviđa i nisam požalila što sam ga kupila. Ipak koštao je samo 10 kn na akciji. Red heart

Broj komentara: 13 :

  1. Uf, tvoji nohti so krasni! In tale barva jih naredi samo še lepše :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna "damska" :D boja :) Prekrasni su ti nokti :) Slinim :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Boja je prelijepa, a i nokti isto.. Da li ce moji ikad toliko narasti bas se pitam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ma glavno da si se vratila ;-)
    noktići su u vrhunskoj formi vidim, a ni lak nije loš :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj skroz su lijepi ti lakovi, i ova bojica ti baš stoji na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bojica je superkul, baš je damska i fina. I takvu nemam nijednu. Baš bih mogla u nabavu. :)))

    PS: Došao mi paketić jučer, hvaaala ti. Lakići su još više lijepi uživo. :*

    OdgovoriIzbriši
  7. draga, svrati na moj blog i preuzmi si nagradicu :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se bas svidja sto je bez shimmera,a nokti su ti woooow:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Imaš i kod mene jednu nagradicu,pa navrati :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Laliceeeee imas nagradicu i kod mene :)

    A sto se tice laka, nije nesto ali za te pare odlican :D
    Noktici su ti super porasli. Veliki lajk :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam cure na divnim komentarima i hvala za nagradice, idem bacit oko šta sam to dobila ;)

    @Opal thank you :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...