utorak, 24. prosinca 2013.

Opi Eurso Euro & Essence Steel-ing the scene

Hello drage moje!

U pauzi između pečenja kolača i ostalih stvari koje čekaju da budu objavljene moram vam pokazati dvije divote koje imam na noktima. Na kraju dana sigurno više neću znati ni kako se zovem pa će ovo vjerojatno ostati i moja Božićna manikura. 

Ove dvije divote (uz još neke druge) sam dobila za "Pošić" od moje secret Sante Nic. Na Opi se već uhvatila paučina na mojoj wish listi, a za Essence zlatnim listićima sam toliko kukala što ih nisam nigdje našla. Skivičala sam od sreće kad sam otvorila poklon. :D

Slikano na umjetnom svijetlu s blicem

Opi Eurso Euro je malo rijeđe formule, ali sa dva sloja jako lijepo prekriva i divno se maže samo treba biti malo pažljiviji da se lak ne bi slijevao po kožici. Boja je blurpule. Nešto između plave i ljubičaste. Na dnevnom svijetlu izgleda tamno ljubičasto, ali kad se nađe na izvoru svijetlosti pretvori se u divnu royal plavu.

Ova manikura divno izgleda na slikama, ali nije ni blizu onoj divoti uživo. Ne mogu si prestati gledati u nokte jer izgledaju kao milijun dolara zbog ovih zlatnih listića. :D

A sad malo na poklone. :)


Divota od poklona od moje drage Nic. )


Kiko Sugar Mat set sam si kupila sama sebi od sebe. :D


Kiko Digital Cyber red sam dobila od muža. S obzirom koliko on non stop njurga čim se ja približim polici s lakovima ("A jesi sigurna da baš taj nemaš? U cijelom onom ormaru sa lakovima ti baš taj nemaš?") iznenadila sam se da sam dobila išta, a kamoli lak. :D

Prije nego pobjegnem dalje družiti se sa mikserom, želim vam svima divno Badnje veče, sretan Božić i da vam debeli djedica donese divne poklone. Teško da će biti snijega ove godine pa nema smisla da vam ga poželim, ali uvijek možemo maštati. ;)







1 komentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...