utorak, 10. prosinca 2013.

Golden rose Holiday 54

Hello!

Da se ubacim malo među Blogmas postove od 5rich i pokažem da sam još uvijek živa, ali jedva. :D Jako rijetko sam bolesna, ali kad me uhvati ne pušta me danima, tjednima i tako je i sad. Već dva tjedna se borim i kraj se ne nazire, ali bar su se sinusi odčepili pa sam progledala ako ništa drugo :D.

Danas ću vam pokazati lak koji ste vjerojatno već negdje vidjeli jer svuda vlada "Sand ludilo". Radi se o Golden rose Holiday pjeskiću pod brojem 54 koji sam dobila od moje drage 5rich za rođendan.


Formula, četkica, aplikacija, trajnost; sve apsolutno savršeno. Jedne zamjerke nemam. 


Ako već nemate niti jedan Golden rose pjeskić, vrijeme je da nabavite neki jer su savršeni.

3 komentara :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...