ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Blogmas, dan 1.: Essie Really red

Pozdrav svima!


Nadam se da vam je danas divan i dobar dan, kao i meni <3 Prosinac je, što znači da mogu početi s Božićnim ludilom bez da me gledaju kao (totalnu) luđakinju. U skladu s tim, objavljujem manikure i swatcheve lakova koji me podsjećaju na Božić, svaki dan do Božića. Možda ću preskočiti dan ili dva, pa će u jednom danu biti po dvije manikure, jer me čeka jedan put i nisam sigurna hoću li stići prebacivati slike i pisati post.

Ovaj post je trebao biti postan još jučer, ali u subotu navečer je moj lap top odbio suradnju i uzeo si bolovanje do danas :D Stoga ću danas kasnije navečer objaviti još jedan post :)

Za prvi dan adventa sam se odlučila za jednostavni crveni lak. Odluka je pala na Essie Really Red jer ga imam već dva mjeseca, a nisam ga kako treba nalakirala, samo sam ga isprobala.
Nema se što puno za reći o boji, prava crvena, bez primjesa hladnih ili toplih tonova.. Nalakirala sam tri tanka sloja i još nije pokrio moju izrazito bijelu crtu nokta. No, nije jelly finisha. Izuzev toga, lakira se kao putar, za postizanje boje su dovoljna i dva sloja. Četkica je debela, drogerijska Essie četkica, nakon lakiranja nisam imala potrebe čistiti kožicu (a i istini za volju, izgubila sam kist za čišćenje kožice i uvijek zaboravim kupiti novi)
U redovnom je Essie asortimanu, može se kupiti u DMu i Mulleru po cijeni od 75 kn/13 ml.



S obzirom da sam ga skinula još jučer, ne mogu suditi o trajnosti. No 24 h je izdržao u savršenom stanju :)
Imate li i Vi posebne lakove koje nosite u ovo doba godine?

Broj komentara: 12 :

  1. Ovo je jedna prava, večita crvena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo takva. Svima treba jedna takva u kolekciji :)

      Izbriši
  2. Elegantna crvena. Dobro ti stoji.
    Presladak mi je ovaj candy cane okvir na fotkama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni :) Baš je u duhu blagdana :)
      I hvala ti :)

      Izbriši
  3. savrsena boja! moracu ga pogledati kod nas u dmu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebalo bi ga biti u DMu. I moj je tamo kupljen :)

      Izbriši
  4. Divna crvena <3
    Kod mene nema lakiranja do... iduće godine :(((. Toliko sam se veselila prosinačkim bojama na noktima, ali sam doživjela nezgodu pa mi je jedan nokat uneređen. Treba čekati da skroz izraste :(((
    Mogu samo uživati u tuđim fotkama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, pa kaj je bilo? :( Baš mi je žao.
      Inače, ja kad imam takve nezgode, a baš hoću lakirati nokte, na ozlijeđeni nokat zakeljim flaster i ignoriram ga :rofl: Srećom, ljudi znaju koliko sam nespretna, pa im nije čudno što tjednima hodam s flasterom na vrhu prsta. I to najčešće dječjim, ti su najizdržljiviji :D

      Izbriši
    2. Mislim da cu i ja to napraviti barem za docek :D
      Maca mi se u veta ritnula i zagrebla me ispod kozice na dnu nokta. Trebalo je cekati da to prodje, a kad je napokon proslo i poceo nokat rasti dobila sam iznenadjenje u vidu probijenog nokta. pola sirine je uneredjeno. I to srednji prst koji najvise strsi :D Ma bas me briga, njega cu oblijepiti a ostale lakirati :D

      Izbriši
    3. Ouch, zvuči zbilja bolno. Nadam se da ćeš se brzo oporaviti :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...