srijeda, 11. prosinca 2013.

Blogmas, dan 11. Essie Poor lil' rich girl

Hello :)

Essie Poor Lil' Rich Girl je prastari Essie lak :D Iz zimske kolekcije 2004, Frozen assets. Nije neka unique boja, ali ja ovakve boje obožavam. Prekrasna hladna, duboka boja brusnice. Za prekirvanje i savršeni kremasti finish trebaju 3 sloja. Trajnost je fenomenalna, i bez nadlaka, pet do sedam dana uz minimalni tipwear.


Ovo je uz Essie Bordeaux moj to go lak kad znam da neću imati previše vremena za nokte, kao sad jer opet idem na put :D Mislim da je uz to, ova nijansa baš prikladna za zimu i da uz nju ruke izgledaju jako elegantno.

Kao što vidimo, moja kožica nije bolje, ali do kraja tjedna ću se oboružati svime što ste mi predložile i mazati, pa da će izgledati bolje uskoro :D



1 komentar :

  1. Divan je lak, volim takve "duboko" crvene :) Odmah mi se pije kuhano vino ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...