nedjelja, 15. prosinca 2013.

Gabrini Multivitamin 373

Zeleni lak da bi ga ja nosila mora biti ili mint ili poseban, ovaj je ovo drugo. Gabrini Multivitamin 373 je jedan od najljepših Gabrini lakova. Dobila sam ga davno davno od mame i iznenadio me u kakvom je stanju bio s obzirom da sam ga nekoliko puta otvarala. Formula se uopće nije zgusnula niti postala gumasta. Od stajanja su mu se komponente razdvojile, ali to se mućkanjem riješilo.



Nakon forumule koja prkosi vremenu, iznendila me i pigmentiranost ovog laka. Iako sam nalakirala 2 sloja iz navike, uz pažljivo lakiranje bi mu bio dovoljan i samo jedan sloj. 


Za malo Božićnog događaja sam sa zlatnim Essence gliterom u listićima napravila siluetu bora. Da, to je bor, nije piramida. :D


4 komentara :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...