utorak, 10. prosinca 2013.

Blogmas, dan 10. Nutra Nail Speed Dry nadlak


Hello :)

Danas odmaram nokte i kožicu od acetona i laka, pa za vas imam recenziju Nutra Nail Speed Dry nadlaka. Stigao mi je prije mjesec dana i do sad sam ga pošteno isprobala. Kupila sam ga na preporuku A little make up obsessed, čiju recenziju možete pročitati ovdje.

Proizvođač kaže ovo: 



Nutra Nail Speed Dry 30 seconds top coat suši lak super brzo. Potrebno je samo 30 sekundi za snažan, sjajni sjaj koji odolijeva krhanju i blijeđenju. Gotovo je sa razmazivanjem, mrljama i crtama od lakiranja. Sadrži antioksidanse iz zelenog čaja (???) koji pomažu pri zaštiti laka od UV zračenja i štete prouzročene slobodnim radikalima. 3Big free je (ne sadrži formaldehid, toulen i DBP). Manikura traje duže, sjajna je i bez krhotina. Upute: pričekati 2 minute nakon nanosa boje, nanjeti jedan sloj i manikura će biti suha na dodir za 30 sekundi.

Moram priznati da su oni tu svašta napisali i obećali. Najviše me oduševljava zeleni čaj :D Zbilja ne vidim poantu, ali neka im. 
Ajmo početi s tehnikalijama. Nadlak ima 15 ml i dostupan je na iherb.com, za 3.54$. 


Pozitivne strane:
* sporo se troši (u mjesec dana gotovo svakodnevnog korištenja došla sam do vrha Nutra Nail natpisa)
* ima dugu četkicu, tako da sigurno neće ostati ništa neiskorištenog laka na dnu
* ne povlači lak 
* pristupačna cijena
* fenomenalno se sjaji i sjaj ne blijedi

Negativne strane:
* i nakon 2 minute zna razmrljati lak , tj često ostaje  boje na četkici
* ni nakon 15 minuta 2 sloja laka nisu poptuno suha, znala sam nalakirati sat vremena prije spavanja i ujutro se probuditi s otiscima posteljine
* četkica zna uzeti previše proizvoda


Sastav možete vidjeti na slici:


Sve u svemu, ovo nije loš nadlak, ako ne tražite ultra brzo sušenje. Meni je to bitno i zato mi je Poshe i dalje najdraži nadlak, slijede ga Butter London iz Tops&Tails seta, te Misslyn 60 seconds dry. Ako tražite nešto što produljuje sjaj laka, i općenito trajnost, onda je ovo nadlak za vas. Nakon 15 minuta bude gornji sloj suh, ali vrlo je vjerojatno da će vam se lak oštetiti ako ćete nakon toga na spavanje ili zakopčavati traperice koje su vam malo na knap. 

Kao što rekoh, možete ga nabaviti na iherbu. Poštarina je fiksna do težine od 1,8 kg, iznosi 4$, a ukoliko još niste kupovali tamo, imate pravo na popust na prvu narudžbu od 5$, tj 10$ koristeći moj kod ZGL399 (ili bilo koji drugi koji nađete na netu). Onaj čiji kod koristite dobiva 4% prvu godinu od svake vaše narudžbe, naravno i vi dobijete kodove koje možete dalje dijeliti.

Želite li još ovakvih recenzija? Ako imate kakvih prijedloga, pišite u komentarima. Koji vam je nadraži nadlak?


Nema komentara :

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...