ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Blogmas, dan 2.

Trebala sam ovu seriju postova nazvati "Lakovi koje imam, a nisam nosila do sad" :D 
Željela sam isprobati Essence I love Berlin lak u nijansi 05 Berlin in story, koji sam dobila od drage M. Čitala sam i slušala o tom crnom laku, i sad se uvjerila da je ovo najbolji crni lak. Savršeno prekriva u jednom sloju, sjaji se, a četkica nije loša. Htjela sam ga malo razbiti s beauty uk Posh Polish u nijansi 18 Pinkabloo. On me nažalost nije oduševio, ali bila sam preumorna i lijena mijenjati kombinaciju. Vidi se i da sam izgubila kist za čišćenje kožice :D 

Žao mi je što je ovaj crni lak LE :(
Koji je Vaš najdraži crni lak?

Broj komentara: 5 :

  1. držim se essence stampyja. je da je minijaturna bočica, ali bar nije LE :), a opis je identičan. i još k tome može i za konad poslužiti ;)
    sviđa mi se jako nadogradnja manikure, baš je decentno a opet razbija crnilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uu, tko bi rekao da su Essence tako dobri :D Svakako ću i njega probati :)
      I hvala. Meni se baš nije svidjelo na kraju. Možda jer sam očekivala više od beauty UK lakova općenito :D

      Izbriši
  2. apsolutno essie licorice :) savrsen je, prekriva u jednom sloju, a i potezu, traje danima bez chippanja i potpuno je true black

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću ga probati. Nikad nisam obraćala pozornost na crne Essie lakove :D Hvala.

      Izbriši
  3. Joj taj crni je najbolji crni lak kojeg imam, svidja mi se i dodatak :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...