ponedjeljak, 9. prosinca 2013.

Blogmas, dan 9., China Glaze Red-y and willing + Božićni tag

Hello :)

Danas sam, uz redovnu manikuru odlučila i napraviti mini božićni tag. Pitanja su s raznih blogova. Inače nisam baš tag osoba, ali radi se Božiću :D Pa na kraju posta možete pročitati moje odgovore :)

Crvena najbolje kamuflira crvenu kožicu, pa je današnji odabir China Glaze Red-y and willing. Ako se mene pita, najbožićniji lak iz China Glaze radionice za jesen/zimu 2013/2014. Božićna China Glaze Happy Holiglaze kolekcija me baš razočarala, ali zato je Autum Nights zbilja savršena.
Da ne duljim, Red-y and willing je divna, duboka, hladna crvena sa svjetlije crvenim shimmerom. Za potpuno prekrivanje nokta dovoljan je jedan sloj, no ja iz navike stavljam dva. Čak i bez nadlaka se sjaji nekoliko dana, ali bez nadlaka je već prvi dan vidljiv tipwear. S Poshe nadlakom na noktima savršeno izgleda dva dana.


Prvi kolaž je slikan vani, na danjem svjetlu, a drugi na umjetnom.




Najdraži blagdanski film?  Ne mogu izabrati jedan, ali suzit ću izbor na tri, dobro četiri :D 1. Zapravo ljubav, 2. The Holiday (ne znam koji mu je hrvatski naslov, to je onaj gdje Kate Winslet i Cameron Diaz mijenjaju kuće za blagdane i nalaze srodne duše), 3. Sam u kući ( 1 i 2, naravno)
Najdraža pjesma?  Ovo je isto teško, ali rekla bih Carol Of The Bells,  Mykole Leontovycha, te The Christmas song iz crtića "Božić s vjevericama" :)
Najdraže blagdanske boje? Crvena i zlatna, ali ne skupa.Crvena na noktima, zlatni ukrasi :D
Boje ukrasa na drvcu? Ove godine zlatno, smeđe uz dodatak bijelih ukrasa J
Pravo ili umjetno drvce? Pravo, srebrna smreka! Nema do mirisa svježe odrezane srebrne smreke.
Davanje ili primanje poklona? Davanje, definitivno. Obožavam darivati druge, kad mogu.
 Jeste li ikada pravili  „Gingerbread house“? Jesam, ali je neslavno završilo :D Napravila ja zidove i krov kućice. I onda je trebalo ukrasiti. A ja sam idiot za ukrašavanje i rezanje kolača. Ne planiram ponavljati dok se ne usavršim u ukrašavanju kolača.
Najdraži blagdanski miris? Borovina, a zatim cimet, klinčić i naranča.
Najdraža blagdanska hrana? Bakina makovnjača. Savršenstvo. Obično je jedem na Badnjak, dok je još vruća, pa me ostatak dana ubija žgaravica :D  Nikako da naučim.
Što si želite za Božić? Želim Kindle, ali zadovoljit ću se i kojom Dorothy Perkins haljinom ili pak nekim od prekrasnih Green Girl aromakozmetika paketa J

Naravno, zanimaju me i vaši odgovori :)


Broj komentara: 5 :

  1. suosjećam za kožicu. moju uništava kombinacija hladnoće, krede i toga što ne smijem koristiti kreme i ulja :(
    što se taga tiče:
    1.film: zapravo ljubav <3
    2. pjesma: bing crosby: white christmas
    3. boje: crvena, zlatna zelena. posvuda :kičnanajjače:
    4. ukrasi: crvena i zlatna :kičnannajače:
    5. drvce: pravo! ako ne miriše, ne priznajem ga!
    6. darovi: oba! koliko volim darivati, toliko volim primati poklone. a volim i kada se darovi otvaraju, nema veze čiji su :malodijete:
    7. gingerbread house: do sada ne. možda jednog dana... kada postanem spretna i kreativna. :)
    8. miris: borovina, kuhano vino, cimet
    9. hrana: paprenjaci i salenjaci. nažalost, nema više bake da ih radi, moram sama :(
    10. želja: nook glowlight, stiže poštom ovih dana, poklon od bolje polovice za božićorođendan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kako sam mogla zaboraviti kuhano vino <3 Obožavam ga :) I divan poklon, svaka čast boljoj polovici :))

      Izbriši
  2. sviđa mi se boja laka :)
    ni moja kožica nije najbolja :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne pomaže ni ovo vrijeme. Malo hladno, malo toplo, pa kad je toplije izvadim rukavice iz torbe i zaboravim ih uzeti kad je hladnije. Začarani krug.

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...