srijeda, 4. prosinca 2013.

Blogmas, dan 4.: Šljašteće


Hello :)
Danas sam htjela nešto šalješteće, ali opet decentno. Sjetih se da sam prošle godine obožavala Essence nail art special effect topper u nijansi 12 holo topping, please!, pa sam ga odlučila iskopati. Htjela sam ga prvo spariti s OPI Parlez vous OPI, ali nisam ga mogla naći. Još mi lakovi nisu raspoređeni kako treba od prošle havarije :( Spremam se kupiti Helmer, pa nikako da netko ode do Ikee. U četvrtak ujutro ću do Lidla. Imaju na akciji neke prozirne kutije s poklopcima, set za 55 kn. Ako će odgovarati visinom, svakako ću kupiti koji set, za "prvu pomoć". 


Da ne duljim, našla sam dobar dupe za spomenuti OPI; Anny 222 Rush Bunny kojeg nisam lakirala valjda godinu dana. Mislim da fenomenalno izgleda u kombinaciji s ovim nadlakom. Zapravo, prosudite sami :)





Šljašti kao ludo :D Jedan sloj Anny Rush bunny i 2 sloja toppera. I naravno, jedan sloj bruzosušećeg nadlaka :)


Sutra krećem na put, nisam sigurna hoću li stići sutra objaviti post. Ako ne prije, u petak navečer će biti dva posta. :)

Broj komentara: 8 :

  1. Kmeee, imam ovaj essence al ništa lavandasto za podlogu :durica: a kombinacija mi je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ti izlike za kupovinu :D Iako, i s tamno ljubičastom izgleda odlično, budem pokazala kroz koji dan :D

      Izbriši
  2. Odlicna kombinacija!! :D
    i ja imam taj hollo topper,uzela 2 bocice,da se nađe xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametno. Možda bih i ja trebala uzeti drugu, prije nego li ga izbace.

      Izbriši
  3. Jako lijepa kombinacija <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...