ponedjeljak, 9. prosinca 2013.

Blogmas, dan 8.

Opet nemam naziv. :D Jučer sam bila potpuno bez inspiracije pa sam nalakirala crni lak, Essence I love Berlin 05 Berlin in story  i razbila ga sa Smart Girls Get more lakom u nijansi 41, te matirala sve skupa sa Essie Matte About You, koji nakon 3 ili 4 godine polako otkazuje poslušnost. 
Kožica mi je u još gorem stanju nego na prethodnom postu :( Sad i krvari od suhoće, unatoč saftanju u uljima i čarapama, a kad se kapljica laka zavuče u te ranice, nemoguće ju je izvaditi van i očistiti, a odstranjivač dodatno sve isušuje, začarani krug :( Bit će bolje. Morat ću naći neku alternativu Sagrotanu, koja je više prijateljski nastrojena prema rukama. Kad zbrojim koliko kolača i večera ću nakuhati za druge oko blagdana, vjerojatno će mi koža ruku otpadati u krpama.



Ako tko ima prijedlog za alternativu onog otrova za kožu, molim da podijeli sa mnom u komentarima :D Bit ću vam veoma zahvalna.



4 komentara :

  1. znam kako je kad ti zanoktice pucaju do krvi :(
    dermatolog mi je preporučio da se prvo rješim krema s glicerinom što me je spasilo, znači umjesto krema za ruke koristi shea ili kakao maslac, može i balzam od nevena, meni je za dodatnu njegu zanoktica odlično i ricinusovo ulje, s kojim natrackam i nokte ;)
    i izbjegavaj vodu i gluposti u njoj koliko god možeš, ako je moguće nosi rukavice... nadam se da nešto od ovog pomogne, ali ne očekuj rezultate preko noći

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savjetima. I ja sam jučer počela trackati ricinusovim uljem, a već dugo mi je omiljena krema L'occitane karite sa shea maslacem, ali nije dovoljna da sanira zlo od Sagrotana :( A s obzirom da me još čeka puuuno nakuhavanja za druge ovaj mjesec, neizbježan mi je. Ruke mi nisu bile ovako suhe ni kad sam radila na klizalištu :/

      Izbriši
  2. Meni pomogne Balea nevenova mast, Hemel Multivitamin krema za nokte i shea maslac. Moram priznati da njega stavljam kad baš moram zbog jakog mirisa.
    Iako, zadnjih dana, baš zbog silnog kuhanja i kolača za praznike, jedva izlazim na kraj sa kožicom :( Sreća pa se nokti još uvijek dobro drže.

    OdgovoriIzbriši
  3. Shea maslac, ja imam onaj od Pranaroma, uopće nema nikakav miris. Za 55 kuna je nepotrošiv:) Ja perem ruke sto puta dnevno zbog bebe, bočice, još neku njenu robicu na ruke itd. Ovo mi je spas.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...