utorak, 8. svibnja 2012.

Smart Girls 46 & Rainbow stripes

Stalno sam u potrazi za savršenim bijelim lakom i mislim da sam ga napokon našla. Smart girls get more broj 46 je jedan od najboljih bijelih lakova koje imam. Treba mu 3 sloja, ali tanka 3 sloja. Ne ostaju rupe od poteza četkicom, aplikacija je odlična ako zanemarimo da mu treba 3 sloja. Jedina mana mu je što je Limited edition pa sam uzela rezervnu bočicu, a mislim da ću morat još koju ako se slučajno ne dogodi čudo pa ovaj lakić uđe u redovni asortiman SGGM lakova. 




Nakon 3 sloja ovog divnog bijelog laka odlučila sam manikuru malo začinit sa trakicama koje su mi nedavno stigle sa Ebay-a i već sam bila jednu manikuru napravila s njima, ali kad sam prebacila slike u komp nisam bila zadovoljna kako izgleda pa nisu za objavljivanje. 




Mislila sam i mislila kako da ove trakice stavim i u kojim bojama i onda mi je sinulo; duga. Malo sam bila nestrpljiva i nisam čekala da se bijeli lak osuši do kraja pa nisam mogla puno manevrirat sa trakicama tako da ima sitnih greškica, ali ukupni dojam mi je super. Baš sam zadovoljna s ovom manikurom. 


Ako vam se sviđaju ove trakice nemojte propustiti priliku i prijavite se na moj B-day nail art natječaj jer su ove trakice jedan dio nagrade. ;) Link na post o detaljima natječaja je sa desne strane u side baru, pa samo kliknite na sliku i odvest će vas na post. 


Isto tako nemojte zaboraviti na darivanje No.1. Imate još jedan dan za prijave. ;)


Za one koji imaju profil na Facebook-u imam jednu molbu. Bundle monster opet ima nail natječaj na koji sam se prijavila sa svojim tribal noktima pa ako vam nije problem KLIK OVDJE i dajte mi svoj glasić. <3 Glasati se može jednom dnevno do nedjelje. 


P.S. Molim zanemarite prenauljenu kožicu, imala sam neko farbanje doma i radnu akciju sa 100 pranja ruku pa se jadna kožica presušila. :(



Broj komentara: 17 :

  1. Ovaj bijeli baš savršeno izgleda! :eek: A trakice su super fora!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ga,stvarno je super,moram i ja sebi uzeti još jednu rezervnu boćicu ;))
    A trakice su mi super ;D

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se bas svidaju trakice :) moze link za njih? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pre, predobra manikura! E znači kad je taj lako tako dobar, kupit ću i ja sebi onda jedan, možda i moji nokti postanu lijepi kao tvoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Preeedobro baš sam nedavno gledala kod neke cure na yt-u te trakice i pitala se odakle joj to,nokti su malo za reći super i hvala na preporuci za lak baš sam se pitala kakav bude uzimam i ja :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan jee ..ali aj cu sebi uzeti Catrice Snow Motion bijeli ..znam da se tesko maze al ...

    OdgovoriIzbriši
  7. inaće nevolim bijeli lak preko cijelog nokta ali ovaj mi je odličan!i super su mi trakice! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. stoljecima trazim dobar bijeli lak, morat cu potrazit ovaj, a svidja mi se kako izgleda s trakicama :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako ovo dobro izgleda!(ako smijem zamijetiti!)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...