četvrtak, 3. svibnja 2012.

Jelly Sandwich

Kad ne znam što bih s noktima, a od inspiracije ni I dobro dođe neki zadatak po kojem moram napraviti manikuru, a ovaj tjedan je to tema na forumu: jelly sandwich. 

Oduvijek sam ga htjela napraviti, ali ne znam ni sama zašto nisam. Par dana sam razmišljala koju kombinaciju jelly laka i flekija ili glittera napraviti i za što bih se ja odlučila ako ne za ljubičastu ili plavu kombinaciju, samo je problem bio u tome što nemam ni ljubičasti ni plavi jelly lak. 


Na kraju sam sama napravila ljubičasti jelly od Flormara M120, nekog starog Alessando top coata i nekog Bipinog bež laka za french manikuru za kojeg se uopće ne sjećam kad sam ga kupila. Glitter između jelly slojeva je Essence Glorious Aquarius.

P.S. Ne zaboravite na nail art natječaj i rođendasko darivanje No.1.




Broj komentara: 12 :

  1. Kak nemaš plavi jelly :p A Essence Cool and the gang?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila na njega :bonk:

      Izbriši
    2. Ništa čudno za mene, dobro da još znam kako se zovem koliko sam senilna zadnjih dana. :D

      Izbriši
  2. Ovaj Aquarius baš dobro izgleda! A jelly lakove nešto ne volim.

    OdgovoriIzbriši
  3. This is one of the best jelly sandwhiches I've ever seen!

    OdgovoriIzbriši
  4. po običaju, sjajna manikura :)
    nego, imam pitanje... neki savjet za dobar mliječni lak?

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, baš je lepo, i boja i cela kombinacija...i tvoji nokti, naravno! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni notki. Savršena manikura!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...