subota, 5. svibnja 2012.

Catrice Blue Cara Ciao

Catrice Blue Cara Ciao jedan od onih lakova koje sam davno kupila, ali nikako da dođu na red. :D Uživo prekrasan, kao i na slikama, ali je ispao malo svijetlije nego što uživo izgleda.




Dva sloja + top coat i jedna mala mašnica. Aplikacija ok, formula je malo rijeđa pa treba malo više četkicu ocijediti da se lak ne bi razlio okolo po kožici. Prekrivanje odlično. Čak bi jedan pažljiviji sloj mogao biti dovoljan. 



Broj komentara: 13 :

  1. Nadam se da imas base coat, jer staina ko lud :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam, ali mi se znalo dogodit da mi neki plavci unatoč baznom obojaju nokat, ali valjda neće :D

      Izbriši
  2. Vec ga dugoo gledam a nikad ga kupit ... morat cu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja, obilazila oko njega i obilazila dok ga napokon nisam kupila :D

      Izbriši
  3. Prekrasan lak, a mašnica savršen detalj na noktima!

    OdgovoriIzbriši
  4. nokti su prekrasni kao i svi ... ali imam pitanje ... da li je masnica, naljepnica ili ... ?

    OdgovoriIzbriši
  5. ma nista, nokti su ti stvarno odlicni, moji su trenutno u fazi rasta jer sam ih umjetnima malo unistila, ali sad su se oporavili i kad jos malo porastu krecem na oblikovanje, lakiranje, ukrasavanje .... za to vrijeme pratim tvoju stranicu na fejsu i blog, te na taj nacin prikupljam ideje ... i naravno hvala na informaciji, da li mogu jos samo znat di nabavljas ili kupujes te naljepnice ?

    OdgovoriIzbriši
  6. jedna od najljepših plavih koje sam imala <3 sad se trenutno borim s novim catrice četkicama :)

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasno je! a mašnica mi je posebna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. obozavam ovaj lak, nekad mi staina nokte nekad ne, a base coat imam uvijek. najgore mi je bilo kad sam preko stavila glitter koji sam skinula folijom

    OdgovoriIzbriši
  9. Mnooogoo mi see sviđaju .. Obožavam ovu boju.. :-)
    Iako imam samo 14 godinaa.. Mnogo sam naučila zahvaljujućii vama i vašim savetima vašem blogu i ostaloo. :-) I obožavaaam da lakiram nokte šaram po njima i svee. Koristim vreme dok je rasputt. :-D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...