utorak, 22. svibnja 2012.

Max Factor Fantasy Fire

Ako ste imalo ovisnica o lakovima za nokte onda ste sigurno više puta čuli za ovaj lak, a dam se kladit i da ga imate na wish listi. Rijetki su oni kojima se ne sviđa FF jer je jedan od najdivnijih lakova koji postoje. Kad sam čula da se pojavio kod nas i da ga se može kupiti u DM-u po cijeni od cca 29-30kn, raspametila sam se od sreće. Jučer sam išla u potragu i kad sam ga našla jedino me propuh u novčaniku spriječio da ih ne pokupim sve sa sobom nego samo da uzmem jednoga. 


Pošto je ovaj lak dosta proziran nisam ni htjela isprobavati koliko bi mu slojeva bilo dovoljno za potpunu prekrivenost pa sam ga odlučila nalakirati preko Barry M Indigo jer sam čula, a i vidjela koliko je ova kombinacija divna. 



Pod umjetnim svijetlom nije baš moguće uhvatiti svu ljepotu ove kombinacije, barem moj fotić ne može pa sam odlučila pričekati jutro i slikati na danjem svijetlu, ali sam u međuvremenu trknula dva nokta pa sam danas morala sve nalakirati ispočetka. Ovaj put sam kao podlogu stavila Essence Chacalaca i preko njega dva sloja FF kao i preko Indiga. 



Koliko god sam se trudila nisam uspjevala na slikama uhvatiti sve boje presijavanja jer većinu vremena FF izgleda ovako kao na slikama, sa rozo-crveno-bakrenim odsjajem.


I za kraj par slika kako ova kombinacija izgleda vani na oblačnom vremenu i slika bočice na kojoj možete vidjeti koje sve boje u sebi ima FF. 

Kako vam se sviđa Fantasy Fire?
Hoćete li si ga kupiti ili već jeste?

P.S. Ne zaboravite se prijaviti na rođendansko darivanje ako već niste, još malo je ostalo za prijave. 






Broj komentara: 10 :

  1. Na wish listi je ..kupujem ovaj tjedan ... divan jeeeeee <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan je! Blago vama, kod nas stigli ovi MF mini ali od FF ni traga :(

    OdgovoriIzbriši
  3. woooow, izgleda famozno... moram pogledati kojih sve boja ima.. uzmem si jednog... e, vidiš, sutra je kozmo srijeda za lakove za nokte!! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalno izgleda a tebi super stoji! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. nisam jos, ali mislim da cu ga kupit ako naletim u dmu na njega

    OdgovoriIzbriši
  6. jaoo divan je!!moram ga se docepat :P

    OdgovoriIzbriši
  7. This polish is such a huge lemming of mine! Gorgeous swatches :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...