četvrtak, 24. svibnja 2012.

Angry birds

Ovo je jedna od manikura s kojom sam se mučila i mučila. Radila sam ju cca 3 sata i to samo ovu jednu ruku za tematske natječaje na forumu, a tema je da svaki nokat bude drugačiji, a opet da sve to skupa ima nekog smisla. 


Hot Ticket Sky Blue Right Past You 2 sloja i akrilne boje


Ja i free hand nail art kao krava i balet što se može vidjeti iz priloženog jer moje crtačke sposobnosti i nisu baš neke što zna bilo tko, tko je igrao samnom Draw something. Iz daljine izgleda fora, iz bliza malo manje fora. Jedino što valja kod ove manikure je veselje mog zvrka kad je vidio što sam napravila jer on obožava "ljute tičice". <3



Broj komentara: 14 :

  1. Odicno si ovo napravila!! ljute tičice? hhahahahha - kako slatko! :D

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
  2. aaa kak dobro! i ja volim angry birds :D
    nego, zanima me ovaj alat za crtanje..kolko para? (pretpostavljam da je s ebay-a)

    OdgovoriIzbriši
  3. preslatko :) ljute tičice su mi najžešće :DD

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš je slatko i super je ispalo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. meni je ovo preslatko! Kako obožavam baciti oko na tvoj blog, stvarno bih voljela češće vidjeti tvoje "črčkarije"! Predobro!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je manikura odlična, trebalo je to sve nakeljiti na nokat i imati živaca prije svega. Eto, a usput si još razveselila i klinca. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam fan Angry birdsa (čitaj: muž je ovisan :D, a meni na jetru idu oni prokleti zvukovi koje te ptice proizvode), al ovo si super skinula!!! Meni se ne bi dalo ni da mi plate :D (dobro možda da plate u lakovima, onda bi :D)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme, ocarana sam! :D Obozavam igricu i cim sam vidjela slicicu u Bloggeru morala sam doc! Samo cu ti rec, svaka cast, imas dobre zivce :)

    OdgovoriIzbriši
  9. wow compliments dear, this nail art is amazing!!! you're so talented!!! :)
    visit my blog, there are some nail art and if you like we could follow each other :)
    xx
    Veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  10. ajme ovo je genijalno!! pticice su ti super ispale i stavrno svaka cast na trudi,rezultat je mrak! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Predobro!! :) Obožavam AB, totalni sam ovisnik :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...