srijeda, 2. svibnja 2012.

Nails for fun B-day darivanje No.1

Nakon što smo počeli sa nail art natječajem za blogo-rođendan dalje nastavljamo sa prvim darivanjem od nekoliko. Za prvo darivanje imam za vas jedne Blings for fun naušnice, a koje će boje biti pobjednica darivanja će izabrati sama. 



Pravila su jednostavna:

-pratite me preko moje Facebook stranice Nails for fun i napišite pod kojim imenom me pratite ili putem GFC-a i u tom slučaju napišite pod kojim imenom, ali budite sigurni da ste napisali ispravno ime
-kad upisujete ime pod kojim me pratite u zagradi napišite da li je to GFC ili fejs ;)
-ostavite mi svoju mail adresu kako bi vas mogla kontaktirati ukoliko vas izvučem

Darivanje je samo za cure sa adresom u Hrvatskoj i traje od danas do 09.05.2012. Nakon što proglasim pobjednicu krećemo sa novim darivanjem.







I to je to. 
Sretno cure :)

P.S. Važeće su samo prijave putem Rafflecopter forme!






a Rafflecopter giveaway

Broj komentara: 9 :

  1. Pratim te pod Martina (GFC).
    Mail: tinkycuvalo@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Martina molim te prijavi se putem Rafflecopter forme ;)

      Izbriši
  2. I meni su super naušnice! Općenito, super mi je ta ideja i već duže vrijeme razmišljam koje sam sve lakove voljela a više ne mogu do njih :( I kako bi bilo super da mi je bar malo ostalo za prsten ili sl. ali, ima novih lakova koliko hoćeš pa nije problem!

    OdgovoriIzbriši
  3. gfc:Boba
    bobica1010@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. gfc; Gossip 27
    silvija2011@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Adela Alisic (fejs), addy.oreo@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...