ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Olivia 98

Nakon plavca još jedan plavac. Olivia 98 svijetlo plavi lak sa srebrnim mikro šljokicama - shimmerom i ljubičastim podtonom koji se na slikama uopće ne vidi, ali je uživo vidljiv. 



Četkica je uredu, aplikacija isto tako samo je formula malo rijeđa pa mu je trebalo 3 sloja za potpunu prekrivenost. 

Ovaj lakić, kao i Gabrini lakove možete kupiti na Diva kozmetika web stranici.

*PR uzorak

Broj komentara: 15 :

  1. prelijep jee :) jel ostaju crte od nanošenja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ako se pažljivije lakira ne ostaju crte iako je ovaj lak sklon tome.

      Izbriši
  2. NIsam nešto fan šimerastih, al pošto je plavi, sviđa mi se :D (i ja bi najađe samo plave lakirala :D)

    OdgovoriIzbriši
  3. Takoder ... samo sto sam ja u Bih pa ove lakice imam na svakom koraku :) Kao i Gabrini i Flormar i Rapsodi i tako te lakove .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. @Miss.L blago tebi, kod nas i nisu baš toliko dostupni.

      @Melody hvala :)

      Izbriši
  4. Podsjeca me malo na onaj metallic lak Look By Bipa koji si predstavila nedavno. Vjeruj mi, prakticki sam odtrcala po njega kolko mi se dopao. I zbilja je krasan, na suncu posebno! *.*
    Primijetila sam da puno koristis stambilje. Ja vise volim slikati rukom po nokticima.
    Znam da ce biti malo glupo, ali otvorila sam svoj blog i bilo bi mi drago da pogledas. (A i svi ostali koga zanima) Jer vidim da dijelimo istu strast za lakicima :$

    http://coccinella-nails.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Ja više pečatiram nokte jer sam presmotana za crtanje :D

      Dobro došla u blog svijet, bacit ću oko na blog ;)

      Izbriši
  5. prekrasan je lakić.koliko mi smijemo slati manikura na temu rođendan?

    OdgovoriIzbriši
  6. Bez obzira na 3 sloja, meni se lak baš svidio. Zapravo, teško da se meni neki lak neće svidjeti, volim boje i dugačke nokte, a na njima sve savršeno izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ako ti treba neki Olivia,Gabrini,Golden Rose ,Flormar ...lakic samo reci ..Nabavit cu ti ga <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...