utorak, 1. svibnja 2012.

Nails for fun B-day natječaj

Pozdrav drage moje i sretan vam praznik rada!


Za 2 tjedna moj blog ima svoj drugi rođendan. Ne mogu vjerovat kako je brzo prošla godina dana, totalno je proletila i kao da je jučer bio prvi rođendan. Svašta se događalo u ovih godinu dana, pucanja noktiju, kandžastih noktiju, divnih manikura i onih manje divnih, izazov s kojim sam se borila i izborila, broj sljedbenika koji je jako narastao pa me tako preko GFC-a prati preko 600 divnih cura, a na fejsu preko 800. Hvala vam svima od srca što ste i dalje samnom. <3


Kroz 5-ti mjesec ćemo imati nekoliko darivanja na kojima ćete moći osvojiti svašta. Detalje vam neću govoriti, nek to bude iznenađenje, a za početak ovog slavljeničkog mjeseca imam za vas još jedan nail art natječaj. Toliko mi su mi se svidjele vaše manikure na prošlom natječaju i pokazale ste iznimnu kreativnost tako da mislim da će ovaj natječaj za vas biti "pis of kejk". ;)


Sad malo o pravilima... 

1. Natječaj je otvoren za sve sa adresom u Hrvatskoj
2. Nije bitno da me pratite putem GFC-a, fejsa i sl. iako bi mi bilo drago da to učinite
3. Nije bitno da li ste blogerica ili niste jer ovo nije natječaj na lajkanje nego ću pobjednicu odabrati ja skupa sa žirijem, a tko je u žiriju neka ostane iznenađenje do kraja
4. Teme natječaja su ROĐENDAN, sve što vas asocira na rođendan.. torta, kolači, baloni, konfete itd., LJUBIČASTO-PLAVO (+ još neka boja), moje dvije najdraže boje i s njima možete napraviti što god želite, uz ljubičastu i plavu možete koristi max još jednu boju. I treća tema je KONAD preko cijelog nokta, ovdje možete koristiti boje koje želite, podloge kakve žeite, bitno da je preko toga svega konad uzorak preko cijelog nokta.
-Izaberite temu koja vam najviše odgovara i bacite se na posao.
5. Slike svojih manikura mi možete slati na mail lalicanailart@gmail.com ili sliku manikure možete okačiti na moju fejs stranicu. Ukoliko mi manikuru šaljete na mail napišite mi i ime i prezime ili nadimak pod kojim želite da objavim vašu sliku
6. Negdje na slici mora biti vidljiv papirić na kojem piše Nails for fun, nikako ne dodati natpis u nekom programu za uređivanje slika
7. Svoje manikure možete slati do 28.05.2012. do 23:59

Nagrada za pobjednicu ovog natječaja će biti nail art paketić. U paketiću će se nalaziti nekoliko stvari za izradu nail art manikura i ukrasa za nokte. O čemu se točno radi neka još ostane tajna. 

I to bi bilo to što se tiče ovog natječaja, a uskoro krećemo i sa darivanjima. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja slobodno me pitajte ovdje, na fejsu ili mi pošaljite mail. 


Broj komentara: 11 :

  1. Čestitam :)
    Rado ću se odazvati na rođendanski nail art i pokušati nešto iskombinirati

    OdgovoriIzbriši
  2. Zao mi je sto ne mogu da ucestvujem, posto sam iz Srbije, ali zato zelim svu srecu ostalim takmicarkama! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 2 godine :) Leti vrijeme!
    Sretan blogorođendan! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam jedno pitanje...
    Ja sam iz Bosnee a stvarno bih rado ucestvovala ali imam rodbinu u Hrvatskoj kod koje cesto idem , pa bili se taj paketic (ako ga osvojim) mogao poslati kod moje rodbine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može i tako ;)
      Samo mi to naglasti u mailu kad budeš slala sliku ;)

      Izbriši
  5. kako lete godine i u ovom virtualnom svijetu, hehehehe :)) i ja se veselim šarenim noktićima! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Srećan blog-rođendan! A natječaj će sigurno biti zanimljiv kao i prethodni!

    OdgovoriIzbriši
  7. možemo li slati više manikura?
    happy blogb-day :)

    OdgovoriIzbriši
  8. oooh,sad neznam na koju temu bi radila manikuru,rockas ili konad.. xD

    i,naravno,happy B.b!! ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...