ponedjeljak, 28. svibnja 2012.

Hot Ticket I take my coffe matte and black & flakies

Ne znam za vas, ali mene ovo promjenjivo vrijeme ubija i glava me boli za poludit pa ću skratit ovaj post koliko god je to moguće. 



Hot Ticket I take my coffe matte and black jedan sloj, na to jedan sloj Golden rose flekija broj 14 i preko toga svega jedan sloj Essence matte top coata. 

P.S. Do ponoći mi još stignete poslati manikure za nail art natječaj. ;)



Broj komentara: 11 :

  1. Nisi jedina koju vrijeme ubija :(
    Flejkiji su predivni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo dobro izgleda tako zamatiran.

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi je ova kombinacija, matirani flejkiji uvijek super izgledaju

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je fenomenalno i mnogo ti lepo stoji!

    OdgovoriIzbriši
  5. Osjećam se isto, umorno, slabo, glava puca.. Ali mi je osmih izmamila ova predivna manikura! Savrešno!

    OdgovoriIzbriši
  6. bjutifuuuuul!!!! podsjeća me na sirenin rep

    OdgovoriIzbriši
  7. predivno *.*

    niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...