četvrtak, 24. svibnja 2012.

Nails for fun B-day darivanje No.4

Nakon proglašenja pobjednice darivanja No.3, vrijeme je za novo darivanje. U ovom četvrtom darivanju za nagradu možete osvojiti 1 Equa bocu. Svi znamo koliko je bitno piti što više vode i koliko ona koristi našem cijelom organizmu, a isto tako je bitno i čuvati okoliš i onda tu na scenu stupa Equa. Cijelu priču o Equa boci možete pročitati ovdje, a možete i lajkati Equa Hrvatska facebook stranicu. 


Nagradu sponzrira Equa.

Pravila:

1. Pratite me preko fejsa ili GFC-a, napišite svoje ime i način na koji me pratite i pazite da napišete točno
2. Ostavite svoju mail adresu da vas mogu kontaktirati
3. Samo za cure iz Hrvatske

Prijave u komentarima nisu važeće nego svoje podatke unesite u Rafflecopter formu!!!





a Rafflecopter giveaway


Broj komentara: 6 :

  1. Pratim blog i odličan mi je!

    Nadicaaa@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. predivno, moram cestitat na noktima, bas si umjetnica! i drzim si fige za bocu... Franka

    OdgovoriIzbriši
  3. Pratim te preko facebooka i oduševljava me svaki tvoj post.

    Suzana Štrk

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo mi je kul, sa siggom sam se razocarala pa bi dobro doslo nesto drugo probat

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan blog,svaka čast,nastavite tako i dalje,pratim vas preko fejsa,Suzana!!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...