četvrtak, 17. svibnja 2012.

Gradient french mani + tutorial

Primjetila sam da su gradient manikure u zadnje vrijeme jako popularne pa sam nakon one prošle odlučila napraviti još jednu, ovaj put malo veseliju i usput sam vam snimila brzinski tutorijal jer je bilo pitanja kako se to radi. 



Korišteni lakovi: Orly Bonder base coat, Hot Ticket Sky blue right past you, Hot Ticket Coral Reef-ined, Essence BTGN Top sealer


Inače sam radila gradient samo sa jednom bojom koju sam spužvala, ali sam skužila ako na papir stavim malo bazne boje i boje kojom radim gradient da rezultat bude bolji jer se boje bolje stope jedna u drugu i prijelaz je manje vidljiv. 



Napokon se video uplodao onako kako treba pa sad imate opciju i da ga gledate u HD-u. 

Nadam se da vam se video sviđa i ako želite vidjeti neki drugi pišite. ;)


Broj komentara: 10 :

  1. kakvu spužvicu koristitit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo što ja koristim u videu je komadić otkinut od spužvice za pranje suđa :D

      Izbriši
  2. Ovo odlično izgleda, morat ću jednom isprobati

    OdgovoriIzbriši
  3. Tutić ti je odličan, boje su prekrasne.. podijelila si s nama puno korisnih informacija, kao npr. da kombiniraš i baznu boju s ovom drugom i svidjelo mi se kako s kistićem čistiš lak oko noktiju, to je super ideja jer je precizno i neće se sam lak oštetiti :) Ja sam oduševljena!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalan tutorijal i jos bolji rezultat :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo izgleda! mogla bi probati ovako nesto napraviti :)

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lajkam video.
    Manikuru nije potrebno komentirat, slika govori sama za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. kombinacija boja mi nikad ne bi pala na pamet ali kad sam je vidjela na tvojim noktima,zelim je i ja :)
    i htjela bih te pitati.Znas li za neki lak koji ima priblizno slicnu boju kao Hot Ticket Coral Reef-ined jer kod nas u Bih nema tih lakova,a boja mi se stvarno svidja :D hvla ti unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno :)
    Samo ja sam nespretna za takve stvari :(

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...