četvrtak, 31. svibnja 2012.

NFF B-day darivanje No.4 pobjednica je....

Gotovo je i četvrto rođendansko darivanje i dobitnica Equa boce je....



Čestitke Nikolini J., nadam se da ćeš uživati u svojoj boci kao što sam i ja u svojoj dok mi ju zvrk nije razbio. Dobro ju čuvaj jer ćeš je sigurno obožavati. Šaljem mail ;)

Uskoro slijedi i zadnje darivanje u kojem ćete imati priliku osvojiti nešto šljokičasto, pa svi vi koji volite šljokice pripremite se. 



Broj komentara: 5 :

  1. Ukoliko nema jos koja Nikolina J. onda sam to ja :D :D Al necu se previse radovati dok ne dobijem mail :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da si to ti, ali je Rafflecopter zablokirao pa ne mogu izvući mail. Javim ti se na fejsu. ;)

      Izbriši
    2. Ako sam ja, ovo ne može biti bolji dan. proci ispit i osvojiti nagradu. :D

      Izbriši
  2. možda nije J. možda je M...he he...da bar!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam pobjednici! A šljokice su totalno moja slabost! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...