ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

Essence Speed of light blue

Lak iz You Rock! limitirane kolekcije, navodno je dupe za Chanel Rivu, ali Rivu nemam pa ne mogu tvrditi da jesu ili nisu ali po slikama mi izgledaju dosta slični.

Svijetlo plava kremasta boja iako u bočici izgleda kao da ima nekog tamnije plavog shimmera u sebi, na noktima se od tog shimmera ne vidi ni S. Izgleda totalno kremasto.

Slikano u sjeni
Klik za veću sliku!

Aplikacija je ok, prvi sloj je malo komastičan ali ne toliko strašno da drugi sloj i top coat to ne bi popravili. Na slikama imam dva sloja. Slika je samo iz sjene jer kad sam išla slikat sunce je već zašlo, a kasnije sam lak skinula jer se uništio. Uhvatila me bila neka manija čišćenja pa sam izribala sve živo i neživo i naravno nešto je moralo nastradat. Bolje da je to bio lak nego da mi je opet nokat pukao, moje jadno srce to ne bi moglo izdržat.

Broj komentara: 14 :

  1. Super ti stoji! Meni se mazao jednako komastično kao i tebi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna boja! Jako mi se sviđa!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna boja!Sviđaju mi se ti kremasti lakovi na drugima,ali meni nikako ne pristaju,ili se samo trebam naviknuti ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti što si se subscribala!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. prelepi su ti nokti, meni deluje malo tamnije, 'jarkije' nego riva, ali bas letnje i zenstveno, super lak

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni nokti i divna boja! Prekokrasna! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Isti je kao Essence Fall for me? Ja baš danas kupila, i čini mi se da su skroz isti? Imaš li oba da usporediš?

    OdgovoriIzbriši
  8. p.s.
    bolje da je strada lak nego nokti :-D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam cure :)

    @Biberlee imam Fall for me, ali nisu isti. Slični su. FFM je jače plavi dok je ovaj nježniji i ima taj shimmer u sebi (koji i nije baš vidljiv) dok je FFM totalno kremast. Napravit ću usporedbu čim uhvatim vremena, sad u pripremi imam 2-3 druga posta pa kad to riješim napravit ću usporedbu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. krasan je, ja sam odustala od te kolekcije kad sam vidjela koliko su minjaturni lakovi

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš mi se sviđa boja, skroz je ljetna!

    OdgovoriIzbriši
  12. super je boja i ja hoću neki mliječni, ali kad to meni nikako ne stoji na prstima, imam neki sivo-tamno smeđ ten i samo jače boje liče na nešto :-D

    OdgovoriIzbriši
  13. prekrasna boja, preskočila sam tu kolekciju

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...