nedjelja, 3. srpnja 2011.

Blog award X2

Znam znam da me nema Embarrassed smile, falite i vi meni. Open-mouthed smileWinking smile
Nemam vam nokte za pokazat, oni koji su pročitali na fejsu znaju da su popucali skroz na skroz. Opet sam zapala u neki gadan period kad se samo loša stvar za lošom događa i s obzirom na situaciju dobro da mi nisu od stresa nokti skroz otpali nego samo popucali. Neću vas zamarat detaljima nego ću podijelit s vama dvije nagrade koje sam dobila od drage Stickers sa bloga Nails, wanted! Hvala Stickers Red heart

Prva nagrada je Top 10 Award.



The Top 10 award rules:
- Thank the person who tagged you and link to their blog.
- Put the Top 10 Award logo on your blog.
- List your top 10 cosmetics.
- Choose 10 bloggers to tag, link to their blogs, and let them know.

Zahvalila i linkala jesam. Logo stavila u tab sa ostalim blog nagradama, a sad top 10 kozmetike koji neće biti poredan po važnosti nego onako kako mi padne na pamet.

1. Lakovi za nokte. Heloooo? Open-mouthed smile
2. Lush Handy gurugu
3. Lush Lemony Flutter
4. Afrodita Cuticle remover gel
5. Afrodita Oil Nail Polish remover (onaj fini što miriši po grožđu mmmm)
6. Fast drying top coat (svi koji ne suše duže od 10-15 min)
7. Sally Hansen Miracle Nail Growth
8. Cover girl Lash blast mascara
9. Misha Signature BB cream
10. Lip smacker Coca-cola

7 od 10 stvari vezane uz nokte… Open-mouthed smile Kako se nisam mogla sjetit još 3 pa da bude 10 od 10, ali dobro sad… Začuđujuće brzo sam ovu listu napisala.

Sad nagrada broj dva, a to je Best Blog Award.



The rules for this one are are:
- Link back to the person who passed you the award
- Complete the form below
- Share 7 random things about yourself
- Award 10 blogs
- Drop them a line and tell them about it

Linkala jesam, formu samo što nisam ispunila, ali (opet) 7 činjenica o sebi nema teorije da pišem. Surprised smile Pa šta vi mislite da sam ja tako zanimljiva? Open-mouthed smile A ne ne… pa gdje da sad još 7 činjenica iskopam pa jedva sam i one prije napisala u prijašnjim nagradama. Eto vam jedna, a to je da ne volim pisati činjenice o sebi. Dosta. Jedna, ali vrijedna. Open-mouthed smileWinking smile I trebam dodijelit ovu nagradu kao i onu gore 10 blogova pa ću to napisati na dnu posta.

Name your favorite color: (Najdraža boja)
Ljubičasta, plava i crna.
Name your favorite song:  (Najdraža pjesma)
Nemam neku najdražu, ali recimo jedna draga pjesma koja mi je sad pala na pamet, a i svirala mi je na vjenčanju kao pjesma za prvi ples je Brian Adams “Everything I do”. Red heart
Name your favorite dessert: (Najdraži desert)
Sve čokoladno, kremasto, mousse-asto. Smile with tongue out
What makes you mad? (Što te ljuti)
Kratko i jasno: ljudska glupost. Mogla bi tu svašta napisat, ali i ovo je dosta.
When you’re upset you… :  (Kad si ljuta/nervozna/živčana)
Jedem. I pušim (cigarete). Embarrassed smile I plačem kad mi se skupi i kad više ne mogu trpit.
Your favorite pet? (Najdraži ljubimac)
Nemam ga. Htjela bi nekog malog čupavog psića, ali nemam mogućnosti pa to ostaje samo želja.
Black or white? (Bijela ili crna).
Black. Crna.
Your biggest fear is? (Tvoj najveći strah)
Bolest ili nešto gore meni dragih osoba. Mene lomi i kidaj koliko hoćeš, ali ne diraj mi meni bitne ljude.
Your best feature is? (Tvoja najbolja značajka/osobina)
Nemam pojma. Možda dobra koliko i loša to što svijet gledam kroz ružičaste naočale. Jedna rečenica će to super opisati: “Everything will be OK in the end. If it´s not OK it´s not the end.”
Everyday attitude: (Svakodnevni stav)
Svako jutro pojedi živu žabu i cijeli dan ti se neće dogodit ništa gore.
What is perfection? (Što je perfekcija/savršenstvo)
A to postoji? Ja sam mislila da je to izmišljeno da bi se ljudi trudili biti što bolji.
Guilty Pleasure: (Grešno zadovoljstvo)
Lakovi za nokte. Heloooo? Open-mouthed smile

Ova pitanja su bila puno teža za napisati nego 10 najdražih komada kozmetnike. Tko bi rekao. Poprilično sam se namučila, pogotovo pitanje što je najbolje kod mene. Uf…

A sad.. za obje nagrade tagiram (for both awards I tagg):
1. Pink Diamond
2. Maybe´s New Start
3. Nails From Fairy Tale
4. Biba´s Beauty Corner
5. Emily´s Beauty World
6. Nail Crazy
7. Šminkanje i manikura
8. Heartbeats for you
9. Nina´s Nails
10. Life and lemonade

Cure tagirane ste, bacite se na posao. Winking smile

P.S. Zaboravila sam vam reći da sam ostala i bez brzosušećeg top coata koji samo što ne stigne pa da ne mislite da vam ne želim pokazati moje ćevape od noktiju, samo ja više bez brzog top coata ne znam nalakirat nokte, pa eto između ostalog i tu je zapelo. U ovom periodu što me nije bilo sam vidjela puno divnih manikura koje su me insprirale i jedva čekam da to sve probam izvest i na svojim noktima. Pa držite mi fige da brzi top coat dođe što prije jer sam luda bez njega. Baring teeth smile

Broj komentara: 14 :

  1. hvalaaaa:)

    evo, sad idem na posao:) haha...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, kolikor berem, si ti prav zanimiva oseba in čisto po mojem okusu *lol*

    Najlepše hvala za nagrade!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaaaaaaa, tek sam sada ugledala ovo, hvala puno! Bacam se na posao u sljedećem postu, nisam očekivala ovo, baš si me razveselila :D
    Držim fige za top-coat!
    :*

    OdgovoriIzbriši
  4. uff, odoh se sada baciti na posao. hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. znas ti lakirat nokte i bez brosuseceg topcoata, samo probaj pa nam pokazi :D

    OdgovoriIzbriši
  6. @PD nema na čemu ;)
    @Biba ja sam ti tako dosadna... hahhaha.. ;)
    @JMAH nema na čemu i hvala za fige ;)
    @VF nema na čemu. Samo se ti baci.. malo se i vi mučite sa odgovorima. ;)
    @Lendoxia znam da znam i znam da znaš da znam ;) ali je stvar u tome da preko dana nemam baš vremena, a i zvrk mi je u 99% posto slučajeva budan pa je nemoguće uz njega lakirati nokte. Ajde nalakirat bi još i mogla, ali dok se to osuši bi ih zdrmala nekoliko puta. Neki dan sam ih išla lakirat navečer, ali mi je jako slabo svijetlo i tek ujutro sam vidjela šta sam napravila a to nikako nije bilo za objavljivanje. Nadam se ovaj tjedan da će doći top coat pa se bacam na posao i da nadoknadim sve ovo propušteno vrijeme.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajde, jedva čekamo da se vratiš, pa makar i s čevapima!

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala ti puno, ovo je prvi put da sam tagirana pa ću se uskoro baciti na posao :-)
    a ja ti isto lakiram nokte poslije ponoći kad dječica spavaju na slabom svjetlu i isto se šokiram kad ujutro vidim šta sam napravila :-D

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala na nagradici :)

    ovu prvu sam vec pisala, a ovu drugu cu sad :)

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala na nagradici :)

    ovu prvu sam vec pisala, a ovu drugu cu sad :)

    OdgovoriIzbriši
  11. i love your blog! its really cute especially those nail arts :) by the way im your new follower and i love your blog! :) you can visit mine too http://neelai14.blogspot.com/

    :)

    OdgovoriIzbriši
  12. čestitam na nagradi :-D
    i zahvaljujem što si je proslijedila i mojoj malenkosti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala,draga,odradim nagrade cim se vratim :)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...