nedjelja, 31. srpnja 2011.

Barry M Indigo & Glitters & 200 post

200-ti post.. juhuuuuuuuuuu…

Na kraju posta ću vas udavit nekim tehničkim informacijama, a sad ajmo na lak.
Barry M Indigo sam osvojila u giveaway-u kod Nail Buff uz još neke druge lakiće, ali znate kako to ide sa našom poštom i carinom. Sve moraju zakomplicirati pa sam se ja pomučila da ovi lakovi sa carine dođu do mene. Tražili su me račun, a ja račun nemam kad je ovo poklon. Pa sam im trebala faxirati linkove od giveaway-a, a trebalo je to prvo isprintat a ja printer nemam kod sebe (a i onaj doma nešto otkazuje poslušnost). Koje komplikacije, ali uspjela sam sve sredit i bez plaćene carine su lakići napokon došli do mene.

Slikano vani po oblačnom vremenu
Klik za veću sliku!

Moj prvi Barry M lak i jako ugodno me iznenadio. Odlično se maže, baš lijepo klizi po noktu. Super je pigmentiran pa bi i jedan sloj bio dovoljan, ali ja ne bi bila ja kad ne bi stavila dva.

Slikano pod malom zrakom sunca koja je provirila kroz oblake
Kli za veću sliku!

Boja je blurple, odnosno plavo ljubičasta iako u bočici izgleda više ljubičasto nego plavo. Na noktima unutra izgleda tamno ljubičasto, vani izgleda tamno plavo, pod svijetlom izgleda svijetlije ljubičasto. 100 lica ima ovaj lak, a poslikat ga je nemoguća misija. Oko 200 slika sam opalila i bateriju potrošila, a ne mogu vam reći jesam li ga ulovila ili ne. S obzirom da pod različitim osvjetljenjem izgleda drugačije na nekim slikama je realan, dok na drugim nije uopće.

Maestra sa Parokeets bloga ima dobar swatch ljubičaste strane ovog laka iako ga je malo podesila u programu za uređivanje slika, ali dobro ga je podesila jer baš tako izgleda kad pokaže ljubičasto lice.

Ja ga nisam mogla pustit samog pa sam ga malo “pospužvala” sa Golden rose Nail art lakom broj 111. Mislila sam da će uz ovaj ljubičasti šljokičavi lak pokazati svoje ljubičasto lice, ali  jedva. Baš je tvrdoglav ovaj Indigo.

Slikano vani po oblačnom vremenu
Klik za veću sliku!

Slikano pod nekom jadnom lampom
Klik za veću sliku!

I to je to što se manikure tiče, a sad na one tehničke podatke i izljeve ljubavi.

200-ti post.
Na blogu me prati vas 398.
Na fejsu 321.
Blog je pogledan 64.170 puta (iako mi je blog counter zablokirao, ne znam šta mu je).
Najviše pogleda u jednom danu je bilo oko 870.
Najviše vas me čita iz Hrvatske, BIH, SAD-a, Srbije, Slovenije i Poljske.
Napisali ste mi ukupno 2014 komentara što je cca 10 po postu.

Neću vas više zamarat ovim podacima samo ću vam reći vas volim ljudi, hvala vam što me trpite i što me čitate i komentirate. I hvala svima vama koji se i dalje vraćate.

Broj komentara: 17 :

  1. Bravo Lalica! :D Cestitam na uspjehu!

    Ovaj combo je predivan, zaista!

    OdgovoriIzbriši
  2. čim sam naslov pročitala da je u pitanju indigo boja, znala sam da ću biti oduševljena! super je lak, stvarno odlično izgleda :-)
    a što se tiće tehničkih stvari- Čestitam ti na uspješnom blogu i želim ti još puuuuuno uspješnih postova :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. famozan je, i gliteri... bravo 5 :-D
    i lijepe brojke, čestitam ;-)
    ali uvjerena sam da to još nije sve od tebe, najbolje tek dolazi ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitam ti od srca, jer ovo je još samo dio onoga onoga što ti zaslužujem sa svojim divnim postovima i kreacijama!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam za vse lepe številke! :)

    Manikura je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke na brojčicama i što je sve ipak s paketom proslo u redu :)

    Barry M je prekrasan, PREKRASAN!!! Ne mogu se odlulit jel mi je manikura ljepsa sama ili sa GR :) Najbolja u zadnje vrijeme! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam! Lijepe brojke, a vjerovatno će se vrlo brzo promijeniti naviše :D

    Sviđa mi se lak, liči na onaj She tamnoljubičasti, i sa šljokicama je suuuper :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super bojica,pogotovo sa šljokama,i čestitam na brojkama,bit će toga još puno,puno ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. I totally love the glittery tips. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvo da ti čestitam. Iako sam kratko vrijeme u ovom blog svijetu, pratim te skoro od svojih prvih dana. Nikada me nisi razočarala s postovima. Uvijek zavirim kod tebe da vidim čega ima novoga. I ovaj put je bilo tako! Ova predivna indigo boja je stvarno savršena. Sad ti zavidim :) I ovaj Golden rose lak izgleda jako lijep. Njega bi mogla ugrabiti :D Pa ipak je ljubičasti <3 :D

    P.S. Oprosti na ovom podužem komentaru :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I just couldn't pass by without telling you that the colour is gorgeous and looks amazing on your nails.. and sponged with Golden Rose it looks even better! Great job! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. @TheChloee hvala draga :)
    @Sekav hvala :)
    @NC slažem se s tobom. Em je boja divna, em je aplikacija kao po špagi.. ma divan je. I ja sve čekam kad ću explodirat od inspiracije, ali vrijeme i neki tehnički problemi mi ne dopuštaju da se razmašem onako kako bi htjela.
    @Maybe hvala ti draga :)
    @Biba hvala :*
    @Irena kad ti tako kažeš ;) Hvala ti :)
    @Bibelee hvala ti :) Malo podsjeća da, ali ovaj je puuuuno bolji.
    @Nina hvala :)
    @Sandra thank you :)
    @Violet Fairy jel ti to pokušavaš mene rasplakat? Hvala ti puno i slobodno se ti raspiši kad ti dođe. ;)
    @Ritterbraten thank you very much dear :)

    OdgovoriIzbriši
  13. uf krasan mi je ovaj lak, leti na wishlistu :) fin je i sa glitterom

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitam!
    Boje su mrak,doslovno.Kombinacija sa šljokicama odlična!

    OdgovoriIzbriši
  15. Cestitam Lalo, bas mi je drago cuti tvoju statistiku :)
    I lijepa manikura, uz dodatak GR je pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ajme! Barry M Indigo je prediiiivan!!
    A kompletna manikura je isto jaaaaako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...